پورموسوی: کار سختی در جام حذفی داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در جام حذفی شرکت می کنیم و نگاهمان به این جام جدی است اما قطعا کار سختی را در این مسابقات داریم.

سید اکبرپورموسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط تیم استقلال خوزستان در تعطیلات لیگ بیان کرد: تمرینات مان را ادامه می دهیم و قرار است 2 دیدار دوستانه را با استقلال ملاثانی و منتخب حمیدیه برگزار و تلاش می کنیم تا در این 2 بازی وضیعت بازیکنان را بررسی کنیم.

وی درباره جام حذفی افزود: در جام حذفی شرکت می کنیم و نگاهمان به این جام جدی است و از بازیکنان در این مسابقات تنها برد می خواهم، البته گفتم هر بازیکنی که لیاقتش را ثابت نکند، روی نیمکت می‌نشیند.

پورموسوی درباره نفت و گازگچساران، حریفشان در جام حذفی بیان کرد: یک بازی دوستانه در تعطیلات قبلی لیگ با آنها داشتیم و این تیم را به خوبی می شناسیم. تیم خوبی دارند و با تمام قوا به مصافشان می رویم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان درباره عملکرد تیمش نسبت به پارسال گفت:در فاز حمله بسیار خوب عمل کردیم و 10 گل در 7 بازی به ثمر رساندیم که آمار خوبی است اما در فاز دفاعی نتوانسته ایم به مانند پارسال باشیم و بسیاری از آن ها بخاطر اشتباهات فردی بوده است که امیدوارم به مرور زمان حل شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار