مشهد؛

همایش پاکسازی دره شمخال قوچان+تصویر

رییس جمعیت هلال احمر قوچان از پوشش امدادی همایش پاکسازی دره شمخال توسط نجاتگران هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سعید فکوری گفت: پاکسازی دره شمخال توسط کوهنوردان قوچان به مدت یک روز با حضور۱۳۰ نفر از مردم طبیعت دوست قوچان برگزار شد .


همایش پاکسازی دره شمخال قوچان+تصویر

وی افزود: این برنامه که با همت هیات کوهنوردی شهرستان و بخشداری باجگیران برای پاک سازی دره زیبای شمخال به جهت جمع آوری زباله ها ی طبیعت بود، نجاتگران هلال احمر قوچان پوشش امدادی این برنامه را عهده دار بودند.

رییس جمعیت هلال احمر قوچان خاطر نشان کرد : به منظور پوشش امدادی این برنامه از دو تیم امدادی که هر تیم نیز شامل یک زوج امدادگر بود با تجهیزات کامل در محل مستقر شدند که هدف از پوشش این برنامه ارائه سریع خدمات امدادی به کوهنوردان درصورت بروز حادثه بود که خوشبختانه مورد خاصی برای هیچ یک از عزیزان رخ نداد.


همایش پاکسازی دره شمخال قوچان+تصویر

فکوری با بیان اینکه برگزاری اردوی تشویقی ویژه اعضای فعال جمعیت به مقصد چالیدره تصریح کرد برنامه های طرح شوق رویش اردوی تشویقی ویژه 21 نفر از اعضای فعال در برنامه های مرکز امور جوانان به مقصد چالیدره برگزار شد.


همایش پاکسازی دره شمخال قوچان+تصویر

وی گفت: این اردو با هدف ایجاد شرایط و زمینه های حفظ و انسجام اعضاء در جهت جذب نیروهای جدید به مجموعه جوانان و زمینه سازی حضور آنها در برنامه های آتی و فعالیتهای بشردوستانه و امدادی برگزار شد.

انتهای پیام//ح.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار