ارومیه؛

نقد و بررسی کتاب" راز گمشده ی خاور"

کتاب "راز گمشده ی خاور" در کتابخانه مرکزی ارومیه نقد و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس کتابخانه ی مرکزی ارومیه گفت: خوشبختانه جلسات نقد جایگاه خود را در کتابخانه مرکزی پیدا کرده و با مقبولیت خاصی در حال برگزاری هستند.

فرحبخش اضافه کرد: جلسات نقد از شاخصه‌های توجه به مقوله نویسندگی محسوب می‌شود و کتابخانه با برگزاری چنین جلساتی به دنبال فراهم کردن فضا و موقعیت مناسب برای نویسندگان بومی و غیر بومی برای بررسی اثرشان بوده و از این طریق به توسعه کتابخوانی در جامعه هم کمک می‌شود.

صبحدل نویسنده، شاعر و ناشر استانی اثر را رمان کامل ندانست و آن را داستان بلند یا پوئست نامید، کشش خود داستان را نکته مثبت آن برشمرد و اثر را رئالیسم جادویی که نه بلکه فانتزی نامید.

منوچهری نویسنده و منتقد استانی غول کاغذی را از نکته‌های برجسته و مثبت اثر عنوان کرد و گفت: شکل تخیلی اثر و سفر غول جاودیی به همراه مجید از نقاط قوت اثر است.

محسن کاویانپور از نویسندگان و هنرمندان جوان استانی شخصیت‌پردازی اثر را ضعیف قلمداد کرد و به اغلاط نگارشی و رسم الخط کتاب اشاره کرد.

کتاب « راز گمشده خاور » نوشته عبدالمجید نجفی در 120صفحه توسط انتشارات سوره مهر در سال 1383 منتشر و عنوان کتاب برتر سال را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نقد ، بررسی ، کتابخانه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.