اهواز؛

پایان نخستین همایش فرهنگی هنری ستارگان خاک

در این همایش فرهنگی هنری 15 متن نمایش و 12 داستان با محور دفاع مقدس و ارزش ها از سوی هنرمندان خوانده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی بازگیر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت:در طول برگزاری این همایش فرهنگی هنری 15 متن نمایش و 12 داستان با محور دفاع مقدس و ارزش ها از سوی هنرمندان خوانده شد و همچنین جمعی از ایثارگران به بیان خاطرات دوران جنگ تحمیلی پرداختند.

وی افزود:در این همایش که از نخستین روز از هفته دفاع مقدس در اندیمشک آغاز شده گروه های نمایش از شهرهای مختلف استان خوزستان آثار خود را سه زبان فارسی ، انگلیسی و عربی به روی صحنه بردند.

بازگیر بیان کرد:این همایش با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برقراری ارتباط بیشتر میان هنرمندان و ایثارگران برای انتقال پیام هفته دفاع مقدس اجرا شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت:نخستین همایش هنری با عنوان ستارگان خاک با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن های فرهنگی هنری با استقبال مردم و هنرمندان روبرو شد.

فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج) سپاه ولیعصر (عج)    در سخنانی گفت: دشمن برای دستیابی به اهداف خود به دنبال جنگ شیعه و سنی است که این موضوع در رفتار سعودی ها به خوبی روشن شده است.
سرهنگ پاسدار علی نجفوند افزود:دشمنان و بدخواهان اسلام وشیعه با استفاده از سعودی ها به دنبال اهداف شوم خود هستند.

وی با تشریح رشادت مردم در دوران دفاع مقدس گفت: نبرد حق و باطل همراه با تجهیزات پیشرفته دشمن در حالی آغاز شد که ایران اسلامی شرایط و امکانات لازم برای این جنگ ناعادلانه را نداشت.

وی تاکید کرد:امروز اقشار مختلف جامعه اسلامی در انتقال پیام شهدا اثرگذارند و زبان هنر به عنوان ارزشمند ترین زبان که در جذب مخاطب بسیار موفق بوده نیز یکی از ابزارهای انتقال ارزش های اسلامی و دفاع مقدس است.

 با حضور پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک و اعضای شورای تامین با لوح سپاس تعدادی از ایثارگران و خانواده های شاهد مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.