شیراز؛

كشف انبار مخفی کالای قاچاق در كازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف مقاديری كالای قاچاق به ارزش 20 ميليارد و 500 ميليون ريال از يك انبار در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر وجود كالای قاچاق در یک  انبار، ماموران پلیس آگاهی با همكاری سایر ماموران با هماهنگی مقام قضایی از آن مكان بازديد كردند.
وی ادامه داد: در نتیجه اقلامی شامل 119 تن و 650 كيلوگرم بادام زمينی، 55 تن و 700 كيلوگرم تخمه آفتابگردان، 152 تن و 340 كيلو عدس، 7 تن و 500 كيلوگرم نخود، 9 تن و 950 كيلوگرم پودر نارگيل و 12 تن برنج خارجی که فاقد مدارک گمرکی كشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه 20 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و به مقام قضایی ارسال شد.
سرهنگ رزمجویی خاطر نشان كرد: نيروی انتظامی با قاچاقچيان كالا و وارد كنندكان كالای قاچاق به شدت مقابله می کند و اجازه جولان و سركشی به آنها نمی دهد و از مردم نيز درخواست كرد؛ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار