قاسمی نژاد: دیدار سختی در جام حذفی داریم / در لیگ بدشانس بودیم

مهاجم ماشین سازی گفت:‌ دیدار سختی مقابل اتحاد لردگان داریم اما تلاش می کنیم، این تیم را شکست دهیم.

امین قاسمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل ماشین سازی در تمرین این تیم اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه پس از مدتی در تمرینات حاضر شد و از این بابت بسیار خوشحال هستیم. درست است که باشگاه مشکلات مالی دارد اما بحث امروز به هیچ عنوان مالی نبود و سهرابی برای روحیه دادن به بازیکنان و کادرفنی به تمرین آمد.

وی افزود: سهرابی امروز در جمع بازیکنان از کادرفنی و تیم حمایت کرد و به ما روحیه داد تا در ادامه لیگ و جام حذفی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. امیدوارم در بازی این هفته مقابل اتحاد لردگان در جام حذفی بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و یک پیروزی روحیه بخش را کسب کنیم.

قاسمی نژاد درباره اتحاد لردگان بیان کرد: چنین تیمهایی ناشناخته هستند و همیشه به شگفتی سازی فکر می کنند اما ما نیز با تمام قوا به مصاف آنها می رویم و امیدوارم پیرزوی پرگلی را کسب کنیم. به جز آندرانیک تیموریان که در تیم ملی حضور دارد، سایر بازیکنان برای این مسابقه آماده هستند.

وی تصریح کرد: در جدول لیگ برتر شرایط خوبی نداریم اما مطمئن باشید امسال ماشین سازی در پایان فصل رتبه تک رقمی کسب می کند در هفته های اخیر بدشانسی آوردیم و امیدوارم این بدشانسی به اتمام برسد.

هافبک ماشین سازی در پایان گفت: امیدوارم در ادامه راه با توجه به تعطیلات لیگ برتر، بتوانیم موفق تر عمل کنیم، جام حذفی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش می کنیم تا درا ین رقابت ها به قهرمانی برسیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار