کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: عملکرد تیم های ملی فوق العاده است و شرایط خوبی وجود دارد اما باید منطقی بود و قبول کرد که در بهترین سیستم ها هم خطا وجود دارد.

نوروزی : بهترین سیستم ها هم اشتباه و خطا دارندافشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از شرایط این روزهایش گفت: طبق اعلام فدراسیون تنیس روی میز، لیگ برتر از ابتدای آبان آغاز می شود و به همین دلیل تاکنون تیم های لیگ برتری اقدام به جذب بازیکنان یا تمدید قرارداد ها نکرده اند.

وی در مورد پیشنهاد تیم قبلی اش عنوان کرد: وضعیت من همچنان مبهم است اما امیدوارم تا یک هفته آینده همه چیز معلوم  شود، در حال حاضر هم صحبت هایی داشته ایم ولی هیچ چیز قطعی نیست.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در خصوص تمریناتش در چند وقت اخیر هم گفت: پس از مسابقات انتخابی المپیک در هیچ مسابقه دیگری در داخل کشور به میدان نرفتم اما تلاش کردم تا تمرینات خوبی را انجام بدهم و آمادگی ام را حفظ کنم . امیدوارم هر چه زود تر تمرینات تیم ملی آغاز شود و تیم های باشگاهی هم خود را آماده مسابقات کنند.

نوروزی در ادامه از حضورش در دوره های مربیگری گفت: در حال حاضر مدرک درجه 1 مربیگری فدراسیون را در اختیار دارم و در چند دوره بین المللی مربیگری هم شرکت کرده ام و خوشبختانه هم اکنون نامم در سایت فدراسیون جهانی به عنوان مدرس و مربی ثبت شده است. حالا هم به دنبال آن هستم تا در کنار فعالیت حرفه ای به مربی گری هم مشغول شوم.

کاپیتان تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز کشورمان در مورد ناکامی های اخیر ملی پوشان کورمان ر مسابقات المپیک و آسیایی تصزیح کرد: ابتدا ما باید برای موفقیت و هدفمان از حضور در مسابقات تعریفی را ارئه بدهیم. هم اکنون می دانیم که هدف ما در هیچ یک از مسابقات بزرگ جهانی مانند المپیک و آسیای کسب مدال نیست بلکه حضور با تمانم توان و ارتقا رتبه ها نسبت به گذشته است.

اگر کمی دقت کنیم می بینیم که در تمام ادوار گذشته المپیک تنها ما در 3 یا 4 رشته توانستیم مدال کسب کنیم اما در برخی رشته های دیگر مانند تنیس روی میز در هر دوره اهداف ما بزرگ تر شده است به طوریکه در این دوره به دنبال کسب بیشترین سهمیه المپیک بودیم که این اتفاق افتاد و ما توانستیم برای نخستین بار 3 سهمیه المپیک بگیریم  اما به طور قطع اگر در خود مسابقات هم بردهای بیشتری کسب می کردیم به موفقیت بالاتری نی رسیدیم.

وی افزود: در خصوص نوجوانان و جوانان هم باید بگویم تا جاییکه اطلاع دارم بازیکنان ما نتیجه خوبی گرفته اند و توانسته اند رتبه 13 و 14 دوره گذشته را به رتبه های 8 و 9 تبدیل کنند که همین موضوع مسذئله بزرگ و ارزشمندی است.

نوروزی در پایان گفت: سابقه فعالیت در 3 فدراسیون را دارم و با اطمینان کامل می تواتم بگویم که فدراسیون فعلی عملکرد فوق العاده ای داشته و دارد و طرح ها خوبی در دست اجرا است. به نظرم باید منطقی بود و قبول کرد که در بهترین سیستم ها هم گاهی اشتباه و خطا وجود دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار