با نزدیک شدن به اولین مناظره انتخاباتی بین دو نامزد دموکرات و جمهوری‌خواه، جنگ بین این دو به Snapchat کشیده شد.

جنگ روانی ترامپ علیه کلینتون در Snapchatبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از فضاسازی علیه کلینتون، رقیب دموکراتش، در توییتر و گردهمایی‌ها، تصمیم گرفت این بحث را به شبکه اجتماعی Snapchat نیز بکشاند. به همین منظور، کمپین این نامزد ریاست جمهوری مبلغی را بابت خرید فیلترهای Snapchat در سطح ملی پرداخت کرده که در روز مناظره در دسترس کاربران خواهد بود. در نسخه قبلی Snapchat شعار "دونالد ترامپ در مقابل هیلاری متقلب" به کار رفته بود اما در مناظره فردا نسخه جدید عرضه خواهد شد و حمله مستقیم به کلینتون نیز در کار نخواهد بود.

با وجود اینکه کمپین تبلیغاتی کلینتون و ترامپ هر دو مبادرت به خرید فیلترهای این شبکه اجتماعی در سطح منطقه‌ای کرده‌اند اما فیلتر مناظره ترامپ اولین برنامه‌ای است که در سطح ملی اجرا خواهد شد. البته کمپین کلینتون تا به امروز به‌طور منظم‌تری از Snapchat استفاده کرده اما هدف ترامپ این است که از این طریق به رأی‌دهندگان جوان بیشتری دسترسی داشته باشد.

پیش از این، این دو رقیب انتخاباتی، شبکه اجتماعی توییتر را به کارزار تبلیغاتی خود تبدیل کرده بودند. باید منتظر ماند و دید تا روز انتخابات کدامیک از شبکه‌های اجتماعی دیگر به کمک آنها خواهد آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار