قزوین؛

جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق دام

جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق دام در ارتباط با وضعیت ناوگان حمل ونقل مرتبط با فعالیت های دامپزشکی وکد دار کردن آنها در سامانه قرنطینه برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ همچنین در این جلسه در باره وضعیت قاچاق دام زنده از استان های مناطق مرکزی کشور به سمت کشورهای عراق وترکیه بحث و تبادل نظر شد.

سیاوش کارشناس مسئول قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در این جلسه گفت :درسه ماه تابستان امسال برای خودروهایی که اقدام به حمل وجابجایی نهاده های دامی وخوراک دام وطیور می کنند  186 پروانه بهداشتی اشتغال به حمل در سامانه الکترونیکی قرنطینه دراستان قزوین صادر شده است.

قزوینی نماینده کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری قزوین هم  با بیان عملکرد مناسب کارگروه قاچاق دام استان در سال 94 خواستار توجه وهمکاری دستگاه های مسئول در کارگروه مبارزه با قاچاق دام بویژه همکاران نیروی انتظامی استان درباره تشدید اقدامات کنترلی خودروهای حمل دام زنده شد.

در پایان جلسه نیز درباره استمرارگشتهای مشترک دامپزشکی قزوین با نیروی انتظامی به منظور برخورد با حمل غیر مجاز دام تصمیم گیری به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.