شیراز؛

حمایت میراث فرهنگی فارس از هتلسازان

میراث فرهنگی فارس با اعطا تسهیلات با بهره 4 درصد از هتلسازان و سرمایه‌گذارانی که در ساخت مراکز اقامتی و گردشگری اقدام کنند، حمایت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری فارس گفت: با هدف رونق صنعت گردشگری سرمایه‌گذارانی که در زمینه ساخت هتل و مراکز اقامتی و گردشگری اقدام کنند و ساختمان آن ها  25 تا 30 درصد  پیشرفت  داشته باشد ،تسهیلات با بهره چهار درصد اعطا می‌ کند.
امیری افزود: در صورت واگذاری کاروان ‌سرای بوانات از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس به بخش خصوصی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری این استان آن را تبدیل به مرکز خدمات گردشگری می کند.
وی از ساخت 12 هتل تا سه سال آینده در استان خبر داد و ادامه داد: این هتل ها به منظور رونق صنعت گردشگری با سرمایه گذاری 705 میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهرهای شیراز، مهر، خرمبید، جهرم و کازرون ساخته می شود.
امیری بیان کرد: برای اجرای این طرح ها 53 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است. وی گفت: با بهره برداری از این هتل ها با خدمات پنج، چهار، سه و دو ستاره بیش از سه هزار تخت به هتل های استان افزوده می شود.
در حال حاضر 203 هتل، هتل آپارتمان و مراکز اقامتی  با ظرفیت 15 هزار تخت در استان به گردشگران و مسافران خدمات ارایه می دهند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار