نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: کشور درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی است که دشمنان و بدخواهان نظام با تحمیل آن، به دنبال تضعیف پایه اقتصاد کشور هستند.

کشور درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ؛دکتر سعید جلیلی  نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که ساعاتی پیش در جمع مردم  زاویه شهرستان زرندیه در مسجد امام رضا(ع) این شهر سخن می گفت: ادامه داد: دشمن امروز در جبهه نظامی جرات ورود به عرصه پیکار را در خود نمی بیند و اخلاص و ایمان جوانان مومن و انقلابی اجازه هرگونه تحرک را از بیگانگان ستانده است.

وی شناخت ماهیت دوست از دشمن  را دستاورد ارزشمند دوران دفاع مقدس  دانست و افزود : نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران تنها به فاصله چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی، درگیر جنگی تمام عیار با ابرقدرت های منطقه شد و ایمان به خدا و باور معنوی و اعتقادی رزمندگان و ملت سلحشور ایران رمز پیروزی در این پیکار نابرابر بود.

جلیلی ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند ملت بزرگوار ایران اسلامی است و در سایه وحدت و ایستادگی مردم و ارادتمندان به انقلاب تجربه های ارزشمندی در باب شناخت توطئه گری ها و دسیسه های بیگانگان به دست آمد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: در حالی که بسیاری از کشورهای جهان و منطقه در بی ثباتی و ناامنی به سر می برند، ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا و ایستادگی ملت در اقتدار کامل است.

جلیلی گفت: بیداری اسلامی در منطقه نمونه الگوبرداری صحیح از فرهنگ مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است. 

انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، تمام عیار ، اقتصادی ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.