اصفهان؛

تجلیل از آیت الله مستجابی در اصفهان

مراسم رونمایی کتاب « یاران موافق » و تجلیل از آیت‌الله مستجابی در اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید گودرزی گردآورنده این کتاب گفت : کتاب یاران موافق خاطرات آیت الله سید مرتضی مستجابی  و  شامل بخشهای « تولد ، خانواده و اولین هجرت » ، « خاندان صدر » ، « ورود به سلک روحانیت » ، «مبارزات سیاسی»، «امام موسی صدر» و «سجاد شعر» است.

وی افزود : شرح مختصری از زندگینامه افرادی که اسامی آنها در متن کتاب آمده، اسناد و تصاویر، نامه‌های مبادله شده بین امام صدر و آیت الله مستجابی و متن سخنان حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر قبلان (سرپرست هیات اعزامی امام صدر به ایران) از بخش‌های دیگر این کتاب است.

این کتاب در قطع رقعی و با 428 صفحه به چاپ رسیده است.

آیت‌الله سید مرتضی مستجاب الدعواتی معروف به مستجابی یکی از برجستگان خاندان صدر و از دوستان نزدیک امام موسی صدر و چهره‌ای شناخته‌شده در میان رجال معاصر اصفهان است. 

وی و امام موسی صدر از سال‌های نخست جوانی، علاوه بر پیوند  خویشاوندی رابطه‌ای سرشار از دوستی و صمیمیت با هم داشته‌اند که بخش‌هایی از این رابطه در کتاب «یاران موافق» منعکس شده است.

این مراسم عصر امروز به همت خانه انقلاب اسلامی اصفهان و با مشارکت مؤسسه فرهنگی-تحقیقاتی امام موسی صدر درمحل خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان برگزار شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.