اصفهان؛

رونمایی نرم‌افزار «آسمانی‌ها» در گلستان شهدای اصفهان

نرم‌افزار «آسمانی‌ها» با محتوای زندگینامه، وصیت‌نامه و خاطرات هر یک از شهدای مدفون در گلستان شهدای اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیین رونمایی از نرم‌افزار «آسمانی‌ها» با حضور شهردار اصفهان و جمعی از اعضای شورای شهر بر سر مزار سرداران شهید گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که مهدی جمالی‌نژاد اظهار داشت: بر خود لازم می‌دانم که هفته دفاع مقدس را گرامی بدارم.

وی افزود: امنیت و آسایشی که اصفهان و ایران دارد و ثبات حاکم بر ایران در این منطقه ملتهب به ما این اجازه را می‌دهد که به راحتی اجلاس جهانی صنایع‌دستی را در اصفهان برگزار کنیم به خاطر خون شهدای عزیز است.

شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان وظیفه خود می‌داند که در جهت شناساندن هرچه بهتر شهدای گرانقدر تلاش و کوشش کند و نرم‌افزار «آسمانی‌ها» یکی از این تلاش‌ها است، امیدواریم که بتوانیم برای تجلیل از مقام شهدا در سطح شهر کاری کنیم.

گفتنی است نرم‌افزار «آسمانی‌ها» زندگینامه، وصیت‌نامه و خاطرات هر یک از شهدای مدفون در گلستان شهدا را به‌ صورت جداگانه در خود ذخیره دارد و به‌ واسطه کدی که در کنار مزار هر یک از شهدا نصب می‌شود، قادر به نمایش این اطلاعات خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.