تشریح روز تکریم خانواده در اینستاگرام شهیندخت مولاوردی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با انتشار پستی در رابطه با روز تکریم خانواده اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛از سال 86 روز 25 ذیحجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج شده است و علت انتخاب این روز شأن نزول آیه «هل اتی» در سوره الانسان که راجع به خانواده و استحکام پایه‌های آن ، عنوان شده است.
بر اساس نظر شورای فرهنگ عمومی طرحی مصوب شد که روز بازنشستگان با یک روز در تقویم رسمی کشور تلفیق شود که بهترین روز برای این منظور روز ۲۵ ذیحجه یعنی روز خانواده بود.


شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با در صفحه اینستاگرامش مطلبی در رابطه با روز تکریم خانواده منتشرکرد.

مولاوردی نوشت:
"بیست و پنجم ذی الحجه که از سال۱۳۸۶ روز خانواده و تکریم سالمندان نام گرفته است، فرصتی است برای تامل و اندیشیدن به نیازهای خانواده سالم، پایدار و بالنده با اعضایی توانمند."





 گفتنی است ؛ سوره هل اتی در روز 25 ذیحجه در شان اهل بیت پیامبر (ص) نازل شد که پس از سه روز روزه و انفاق افطار خود، از طرف خداوند اطعام شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار