نقش بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس ستودنی است/ لزوم توجه به تبیین اهداف انقلاب اسلامی برای نسل آینده

مدیرکل دفتر نظارتی آموزش و پرورش توجه به تبیین اهداف انقلاب اسلامی برای نسلهای آینده را از مهمترین مامو‌ریت‌های فرهنگیان بسیجی دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گردهمایی مشترک پایگاههای بسیج فرهنگیان وزارت  آموزش و پرورش در محل بنیاد 13 آبان با حضور جمعی از معاو‌نان آموزش و پرورش از صبح امروز در حال برگزاری است.

در این مراسم محمد فاضل مدیرکل دفتر نظارتی آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس و یاد شهدا، جانبازان و آزادگان این ایام گفت: تلاشهای ‌بسیجیان در دوران دفاع مقدس باعث شد تا اکنون ایران به کشوری تبدیل شود که بدون هیچ اجباری توان انتخاب راه برای آینده را دارد که در این راه فرهنگیان بسیجی نیز نقش بسزایی داشتند.

وی با بیان اینکه اکنون نیز باید برای ابقا‌ی اهداف انقلاب تلاش کنیم اظهار کرد: بسیجیا‌ن به عنوان خط‌‌‌ ‌شکنان زمان نقش اصلی را در این امر ایفا می‌کنند.

مدیر کل دفتر نظارتی آموزش و پرورش ادامه داد: برای استقلال و تبیین اهداف انقلاب در نسل‌های بعد یکی از اولویت ها توجه به نسل آینده و چگونگی بیان اهداف برای آنها است و در واقع یک فرهنگی بسیجی باید با بصیرت سلاحی متناسب با ایام در نظر بگیرد تا این ماموریت به بهترین شکل به نتیجه برسد.

فاضل افزود: اتحاد، همدلی و همبستگی از نیازهایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد و این امر جامعه را از چند قطبی شدن دور می‌کند.   
وی بیان کرد: بسیجی نقش مهمی در این مسئله دارد که در گفتار، کردار و سلوک اجتماعی باید این ویژگی‌ها تجلی یابد و فرهنگیان بسیجی بیش از پیش این مسئله را رعایت کنند. 

مدیرکل دفتر نظارتی آموزش و پرورش اظهار کرد: بسیاری از ما علل و عوامل این انقلاب را می‌شناسیم و باید در راستای حفظ و تداوم آن بسیار تلاش کنیم، همانگونه که رهبر فقیه انقلاب اسلامی (ره) نقش بی‌بدیلی در به ثمر رساندن انقلاب داشت و پیامبر گونه هدایت آن را به عهده گرفت و لازم است تا برای تداوم آن تلاش کنیم.

وی یادآور شد: مردم با پذیرش انقلاب و تقویت آن در مسیر صحیح و متناسب با شرایط روز گامی بزرگ در جهت اعتلای نظام بر می‌دارند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار