تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در صفحه اینستاگرام خود تصویر قدیمی امام به همراه دخترشان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسن خمینی نوه امام راحل تصویری قدیمی از امام خمینی (ره) را به همراه دخترشان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از خاطرات سال های گذشته سخن گفت.

وی در پست خود نوشت: عكس منتشر نشده از امام و دختر بزرگوارشان فريده خانم.  امشب اين تصوير را در منزل عمه خانم ديدم كه قاب شده بود و روى تلويزيون قرار داشت. اجازه گرفتم و خانومم از روى آن عكس بردارى كرد. عمه خانم اين روزها كتابشان در تفسير سوره يوسف از چاپ درآمده است و ان شاء الله در سال آينده هم تقريراتشان از درس هاى فقه مرحوم آيت الله تجليل تبريزى منتشر مى شود. همت ايشان در تحصيل علوم دينى واقعاً ستودنى است. هم اينك هم مباحثه هاى علمى منظمى دارند. ضمن اينكه از آغاز انقلاب در مؤسسه اى كه به محرومين و مستضعفين كمك مى رساند و از نخستين خيريه هاى قم است به صورت جدى و با پشتكار مثال زدنى مشغول خدمتند. ايشان چهارمين فرزند امام بوده و در پايبندى به ارزش هاى ظاهرى و باطنى دين سرآمد هستند. 

امام سه پسر داشته اند، شهيد آيت الله حاج اقا مصطفى كه در سال ٥٦ در نجف مدفون شد ، على كه در كودكى وفات يافت و مرحوم پدرم كه در سال ٧٣ به امام پيوست. هم چنين امام پنج دختر داشته اند كه دو تن از آنها با نام هاى سعيده و لطيفه در كودكى در گذشته اند و هم اينك سركار صديقه خانم، سركار فريده خانم و سركار دكتر زهرا كه در منزل به فهيمه خانم مشهور هستند، بحمد الله در قيد حياتند. 

عكس مربوط به بهار سال ١٣٥٨ است و در باغچه مرحوم آيت الله اشراقى كه در حاشيه شهر قم واقع بود برداشته شده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار