اعزام سه ملی پوش تیراندازی به مسابقات فینال فینالیست ها

سه ملی پوش تیراندازی به مسابقات فینال فینالیست های ایتالیا اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛مسابقات فینال فینالیست تیراندازی از 13 مهرماه به میزبانی ایتالیا آغاز می شود وتا 19 همین ماه ادامه دارد.

الهه احمدی ،مه لقا جام بزرگ وحسین باقری ورزشکارانی هستند که در رشته تفنگ به این رقابت ها اعزام می شود.مه لقا جام بزرگ در تفنگ سه وضعیت با حریفان به رقابت می پردازد.

ناصر رسولی دبیر سازمان تیم های ملی تیراندازی درباره مسابقات فینال فینالیست ها به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:مسابقات فینال فینالیست ها از رقابت های مهمی است که فدراسیون جهانی هرساله برگزار می کند.

وی افزود:این مسابقات پیچیدگی های خاصی دارد و تیراندازانی که امتیازات لازم  را کسب کنند در این رقابت ها شرکت می کنند.البته برخی از تیراندازان با امتیازات ویژه ای به این مسابقات دعوت می شوند.

رسولی ادامه داد:قهرمان المپیک،قهرمان جام جهانی تیراندازی و قهرمان دوره گذشته این رقابت ها از جمله افرادی هستند که از طرف فدراسیون جهانی دعوت شدند.

دبیر سازمان تیم های ملی تیراندازی گفت:مسابقات فینال فینالیست ها در 15 رشته در 6 روز برگزار می شود و تیراندازان ایران در رشته تفنگ در این مسابقات شرکت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار