مظلومی:حذف فوتبال پنج و هفت نفره در مسابقات پارآسیایی به ضرر همه تیم ها است

رئیس فدراسیون نابینایان گفت:حذف فوتبال پنج و هفت در مسابقات پارآسیایی به ضرر همه تیم ها است چرا که پس از پارالمپیک تیم ها با آمادگی بیشتری می توانستند در این رقابت ها حاضر شوند

مظلومی:حذف فوتبال پنج و هفت نفره در مسابقات پارآسیایی به ضرر همه تیم ها استمحمدرضا مظلومی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:موضوع حذف رشته فوتبال پنج نفره در زمان برگزاری پارالمپیک ریو مطرح شد و ما تمام پیگیری های لازم را انجام دادیم.
وی ادامه داد:در ریو با مسئولین جهانی این رشته جلساتی را برگزار کردیم و حتی در خواست دادیم ایران میزبان مسابقات این رشته باشد که متاسفانه با این موضوع مخالفت شد.

مظلومی افزود: اندونزی به علت مشکلات مالی و نیز کمبود فضا برای برگزاری مسابقات فوتبال پنج و هفت نفره را حذف کرد اما این دو رشته در پارالمپیک 2020 و پارآسیایی های بعدی حضور دارد.

وی عنوان کرد:حذف این رشته در مسابقات پارآسیایی به ضرر همه تیم ها است چرا که پس از پارالمپیک تیم ها با آمادگی بیشتری می توانستند حاضر شوند و حتمی این مسابقات می توانست در کسب سهمیه پارالمپیک بعدی موثر باشد.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در پایان خاطر نشان کرد:نامه در خواست برگزاری مسابقات این رشته برای مسئولین جهانی ارسال شده و امیدواریم فوتبال در مسابقات پارآسیایی 2018 حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار