جلسه مداحان و ذاکرین اهل بیت شهرستان نایین به منظور هماهنگی و برنامه ریزی استقبال از ماه محرم با حضور فرمانده سپاه پاسداران و ذاکرین اهل بیت (ع) تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این جلسه سرهنگ مسعود اکبری فرمانده سپاه نایین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم گفت :هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت ها ، دلاورمردی ها ، رزمندگی ها که ما امروز بر سر سفره و مهمانی شهدا با امنیتی که در کشور برقرار است نشسته ایم.
فرمانده سپاه نایین بیان داشت: یک وظیفه اساسی که امروز همه ما داریم ،مسأله جهاد کبیراست و لازمه این هدف تبیین روشنگری و بصیرت است.
وی افزود : منابع و نعمت هایی که امروز به دست آورده ایم نیاز به روشنگری و بصیرت دارد و این آرمانهای انقلاب اسلامی این مکتب عاشورا نیاز به تبیین دارد.
مسعود اکبری با اشاره به اینکه باید هدف از قیام عاشورا در جلسات مدیحه ثرایی بیان شود اظهار کرد : امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی فرصت های زیادی به دست ما آمده تا انقلاب و این نظام را به سمت آرمانهایی که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است بتوانیم سمت و سوق دهیم.
وی طی سخنانی از مقام عظمای ولایت که جمله های بسیار زیادی در خصوص تبیین و روشنگری بیان نموده اند تصریح کرد :جهادکبیر تا حدود زیادی به مساله تبیین و روشنگری متصل است و فرصت تبیین و روشنگری زیاد اما تو این راه قدم بردارید که دلها را مجذوب و آماده بکنید و با خودتان همراه بکنید و در لحظه ای بتونید تاثیر گذار باشید.
فرمانده سپاه نایین گفت : برای اینکه انقلاب اسلامی راه خودش را طی کند جسمی را می خواهیم به حرکت در بیاوریم باید ذهن را به حرکت در بیارم و بایددلها رو به حرکت دربیاورید .
وی تاکید کرد : اگر دل و ذهن حرکت نکند جسم ها حرکت نخواهدکرد. جسم هایی که امروز مدافع حرم میشن اینها ذهن ها و دلهاشون حرکت کرده است زودتر از جسم هاشون راه آرمان های انقلابی را پیدا کرده اند.
اکیری تصریح کرد : امروز مداح اهل بیت قدرت تصویر گری بسیار بالایی دارد و می تواند صحنه را مجسم کند صحنه با تبیین و روشنگری شمر و یزید زمانه را در اشعار ادبیات نگه داری می آورم
وی از وظیفه سنگین مداحان اهل بیت درخصوص تبیین و روشنگری عنوان نمود وگفت : قدردان این نعمت الهی باشیم و بیهوده هدر ندهید ،نباید بترسید که مداح سیاسی می شود درصورتی که اینطور نیست می خواهند با این اهرم ما را از میدان بیرون کنند .
اکبری در برخورد با هرگونه فساد و خدشه دار کردن برخی با بیان سخنانی از شهید مطهری گفت : ما باید امروز را تبیین بکنیم و جبهه کفر امروز را بگوییم ، امروز با انگ سیاسی زدن از میدان به در نمی رویم ، باید این قدرت تصویرسازی و تشریح سازی را در ایام ماه محرم و صفر انجام دهید.
وی در پایان ضمن تاکید بر ایجاد بسیج مداحان یادآور شد: توفیق داریم در مجموعه بسیج که قشر بسیار تاثیر گذاری است کانون بسیج مداحان را افتتاح بکند و اززحمات همه عزیزان تشکر کنیم و ضمن تشکر از کسانی که تاکنون خودجوش ، انقلابی در بسیج مداحان بدون هیچ کوتاهی فعالیت کردند . لزوم تشکیل بسیج مداحان وحدت و همدلی تحت هدفی که با روحیه جهادی ، تفکر بسیجی را که مورد نیاز جامعه است تبیین می کنیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار