قم؛

اراده نظام اسلامی تلاش 80 کشور را ناکام گذاشت

اراده نظام اسلامی تلاش 80 کشور جهان برای سقوط حکومت های سوریه و عراق را ناکام گذاشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ار قم؛حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان در گردهمایی خانواده شهیدان مدافع حرم حضرت زینب (س) در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه طبق اعتراف آمریکا کشورهای زیادی دست در دست هم دادند تا دولت های عراق و سوریه را ساقط و سپس همه عتبات مقدس شیعه را منهدم کنند،، اظهار کرد:
خواست نظام، انقلاب و ولایت بر این کوشش جهانیان پیروز شد، و امروز نیز در همه عرصه ها شکست خوردند، و شکست نهایی نیز از آن آنها خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهیدان مدافع حرم از فضیلت و منزلت والایی برخوردار هستند، افزود: نتیجه شهادت شهیدان انقلاب استقرار نظام اسلامی شد و ماحصل فداکاری های شهیدان دوران دفاع مقدس نیز این بود که دشمن درتجزیه ، شکست و نابود کردن نظام بواسطه مجاهدت آنها ناکام شد.

رحیمیان افزود: امنیت و عزت آهنین و پولادین نظام اسلامی در این دریای طوفانی و اقیانوس پر تلاطم دنیا و منطقه و نا امنی هایی که همه جا را فرا گرفته محصول خون این شهیدان است.

تولیت مسجد جمکران افزود: طبق اذعان دشمنان و دوستان نظام اگر شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) نبودند امروز اثری از کربلا و نجف و حرم حضرت رقیه و زینب (س) در سوریه نبود، و این مضاجع شریف نیز به سرنوشت بقیع دچار شده و هیچ چیز از آنها باقی نمی ماند.

وی با بیان اینکه شهیدان مدافع حرم نقش مهمی ایفا کردند، که آثار و نتایج آن در لیله القدر تاریخ اسلام و تشیع به صورت درخشان باقی خواهد ماند، افزود: این شهیدان پوزه آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی، آل سعود و همه مستکبران جهان را به خاک مذلت مالیدند.

رحیمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رفیع خانواده معظم شهیدان از منظر حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، افزود: حضرت امام (ره) فرمودند، من در برابر خانواده شهیدان احساس حقارت و عجز می کنم و رهبر معظم انقلاب نیز بالاترین تکریم را برای این خانواده ها قائل هستند.

وی به نقل از یکی از اعضای دفتر رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هر وقت از کارها احساس ملالت کرده و می خواهند در یک فضای دلپذیری قرار بگیرند یا به زیارت امام رضا(ع) ، یا مسجد جمکران می روند، و یا قرار می گذارند که به دیدار خانواده شهیدان بروند و این 3 مقوله آرام بخش روح بلند رهبر انقلاب است.

تولیت جمکران همچنین اذعان داشت: حضرت امام نیز در ماه های پایانی عمر شریف خود که وضعیت جسمی ضعیفی پیدا کرده بودند در حالی که توانایی ملاقات های عمومی را نداشتند ولی با خانواده شهیدان دیدار می کردند.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، سخنرانی ، تولیت ، جمکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار