زاهدان

ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم زاهدان

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فردا همزمان با آغاز برنامه‌های هفته نیروی انتظامی، خدمات پزشکی رایگان در محل مصلای قدس زاهدان ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،رضا عامری گفت: فردا همزمان با آغاز برنامه‌های هفته نیروی انتظامی، خدمات پزشکی رایگان در محل مصلای قدس زاهدان به مردم ارائه می‌شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: برنامه‌های هفته ناجا از 9 مهر ماه با شعار "همه با هم برای امنیت و آرامش" در این استان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده کارکنان، برگزاری آزمون استخدامی نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های نخستین روز از هفته ناجا در سیستان و بلوچستان است.

وی گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، همایش طلایه‌داران و فرهنگ‌یاران ترافیک و تجلیل از نمونه‌های ترافیک راهور، ملاقات مردمی و نشست با سران طوایف و افتتاح پروژه‌های عمرانی از جمله برنامه‌های روز دوم و سوم هفته ناجا در این استان است.

عامری از برگزاری همایش راهوران محله، همایش اصناف و بازاریان و غبارروبی گلزار شهدا در سایر روزهای هفته ناجا در سیستان و بلوچستان خبر داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار