با حضور مدیرکل آموزش و پرروش آذربایجان غربی؛

افتتاح مدرسه خیرساز در میاندوآب

مدرسه 10 کلاسه خیرساز حاج محمود دانائیان با مشارکت فرهنگیان شهرستان میاندوآب ،با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛این مدرسه با زیربنای 800 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 14 میلیارد ریال بصورت مشارکتی (حاج محمود دانائیان، فرهنگیان خیر و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی) احداث گردید.

مدیرکل آموزش و پرروش آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این استان از نظر فضاهای آموزشی جزو سه استان آخر کشور است و دولت در صدد حل این مشکلات است و مشارکت مردمی گام مهمی در حل مشکل فضای آموزشی در آذربایجان غربی است

فریدون سیدمصطفوی بیان کرد: سهم دولت از اعتبارات ملی و استانی توسط مسوولین استانی و کشوری رصد می شود و پیگیر تحقق آن بوده و حتما این اعتبارات محقق خواهد شد ، تازمانیکه مشارکت مردم و خیرین رخ ندهد این مشکلات حل و فصل نمی شود.

وی افزود : 33 درصد مدارس ما از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و حکم تخریبی دارند امیدواریم با همدلی و همراهی خیرین تا پایان برنامه ششم اعلام کنیم که از نظر فضاهای آموزشی مشکلی نداریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.