کرمان؛

کار در حوزه آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های اصلی رهبر است

قائم مقام وزیرکشور در کرمان گفت: یکی از دغدغه ها ونگرانی های اصلی رهبر انقلاب آسیب های اجتماعی جامعه وکار برای رفع آنان است.

کار در حوزه آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های اصلی رهبر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسین مقیمی در شورای اداری مهرماه استان کرمان که ظهر امروز در تالار شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزارشد، گفت: در واقع نیاز به اقدامات موثر در کل کشور در حوزه آسیب هایی چون موادمخدر، طلاق، مسائل اخلاقی ،حاشیه نشینی ونظیر آن داریم.

وی با بیان اینکه هر 6ماه یک بار گزارشی از اقدامات انجام شده در کل کشور در حوزه آسیب های اجتماعی برای رهبر انقلاب ارسال می شود افزود: این کار بسیاری جدی است وزارت کشور نیز در اولویت اقدامات خود کار در این حوزه را قرار داده است.

وی حذف معتادان متجاهر در آذربایجان غربی را به عنوان یکی از نمونه کارهای انجام شده در این حوزه دانست و گفت: نظیر این گونه اقدامات در دیگر استانها انجام شده ودر استان کرمان نیز مبارزه با پدیده حاشیه نشینی بسیار جدی اقدام شد.

قائم مقام وزیرکشور با اشاره به اینکه دربرخی شهرها حاشیه نشینان از جمعیت شهربیشتر هستند گفت: استانها باید در این زمینه ها و در برخورد با آسیب های اجتماعی جدی تر وارد عمل شوند.

مقیمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امنیت خوبی در کشورمان شاهد هستیم آن هم در زمانی که در تمام کشورهای همسایه وحتی کشورهایی نظیر فرانسه وانگلیس که داعیه امنیت را داشتند، شرایط حضور تروریسم فراهم است.

وی با تاکید براینکه درآمد دولت پاسخگوی نیازهای کشور نیست گفت: باید زمینه سرمایه گذاری های جدید در کشور فراهم شود.

مقیمی تصریح کرد: برجام یکی از حوزه هایی است که خیلی ها دولت را در آن نقد کردند که باید گفت قرار نیست برجام همه مشکلات ما را حل کند اما راه رابرای خیلی فعالیتها باز کرده است.

قائم مقام وزیرکشور ضمن تاکید بربرگزاری انتخابات در اردیبهشت 96گفت: امیدواریم دراین انتخابات نیز مانند سال قبل بدون هیچ گونه مشکل امنیتی وحاشیه ای کار کنیم.

مقیمی از مثبت شدن تراز تجارت خارجی کشور خبرداد وگفت: برای اولین بار صاردات ما بیشتر از واردات است.

وی از مدیران دولتی خواست تا در برخورد با مردم تکریم ارباب رجوع را به شکل جدی در دستور کار قراردهند وگفت: حدود 3درصد نارضایتی هایی از سیستم کار دولتی وجود دارد که امیدواریم با طرح تکریم ارباب رجوع در تمام دستگاهها این شکل حل شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار