حسن استکی مربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: اگر در این دیدار حذف می شدیم فشار زیادی روی تیم ایجاد می شد و همین ترس از باخت باعث اعتراض ذوب آهن به تیم داوری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از برد در ضربات پنالتی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران گفت :تیم ذوب آهن اصفهان تاکنون دو بار قهرمان جام حذفی شده است، در این دوره نیز تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان مدعی کسب قهرمانی تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور بکار می گیرد.

استکی درباره تغییر کادر فنی تیم ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: هر تغییر و تحولی منجر به نوسانی در بین تیم ها می شود ولی با توجه به اینکه طرز تفکر سید مجتبی حسینی به عنوان سرمربی کنونی با یحیی گل محمدی سرمربی سابق فاصله زیادی ندارد تغییر سرمربی در روند تیم ذوب آهن خللی ایجاد نکرد.

وی در ارتباط با میزبانی شاهین بوشهر نیز عنوان کرد: در این دیدار شاهد بهترین میزبانی ممکن از سوی بوشهری ها بودیم و این نوع میزبانی را در سال های گذشته نیز از بوشهری ها زیاد دیده بودیم.

مربی ذوب آهن در پایان در مورد قضاوت این دیدار گفت: اگر در این دیدار حذف می شدیم فشار زیادی روی تیم ایجاد می شد و همین ترس از باخت باعث اعتراض ذوب آهن به تیم داوری شد.

داور در چند صحنه با فشار تماشاگران حریف مواجه شد و نتوانست تصمیم مناسبی بگیرد و در صحنه ای که دروازه بان شاهین مرتکب خطا روی بازیکن ذوب آهن شد این بازیکن باید از زمین بازی اخراج می شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار