کرمانشاه؛

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس روایتگر نقش کرمانشاه در جنگ

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان کرمانشاه تلاش خواهیم کرد، زیرا ساخت این مرکز دستاوردهای عظیم و ارزشمند کرمانشاه را در جنگ نشان خواهد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار بهمن کارگر در نشست با استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پیروز اصلی در دفاع مقدس مردم هستند، اظهار داشت: هر کس با هر تفکری سیاسی از هر قشری در جنگ حضور داشت و همه مردم آمدند و در جنگ تحمیلی با کمک های خود افتخار و حماسه آفریدند.

وی با اشاره به نقش موثر استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: استان کرمانشاه با توجه به حضور موثر خود حق زیادی به گردن کشور دارد و واقعاً جا دارد که از سوی مسئولین کشوری برای این استان کار و تلاش صورت گیرد.

 رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی از استان کرمانشاه شروع شد و در همین استان نیز خاتمه یافت، لذا ضرورت دارد که آثار دوران دفاع مقدس در این استان به یادگار باقی بماند و تلاش برای ساختن مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه دولت تمام قد از موضوع دفاع مقدس و راهیان نور دفاع می کند، اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر دو میلیون نفر در قالب راهیان نور از مناطق جنگی شمال غرب و غرب کشور بازدید کردند و در این بازدیدها است که مردم با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند، لذا ما از حمایت های دولت و مدیریت ارشد استان برای این نوع اقدامات تشکر می‌کنیم.


 کارگر تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال مقرر شده مرز سومار برای عزیمت زائرین به کربلا بازگشایی شود و همچنین با توجه به آثار جنگ در مناطق استان می توان در این استان در حوزه گردشگری جنگ اقدامات خوبی انجام داد و با احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس به این مهم کمک کرد که این موضوع حق مردم کرمانشاه است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار