مصاف ايران - پرتغال در رده بندی جام جهانی فوتسال؛

پيش به سوی بهترين عنوان تاريخ/همت و اتحاد ايرانی در برابر ريكاردينو و يارانش

كمتر از ٢٤ ساعت تا پایان رقابت های جام جهانی فوتسال ٢٠١٦ كلمبیا باقی مانده و تنها 2 بازی تكلیف سكوهای قهرمانی را مشخص می كند.

پيش به سوي بهترين عنوان تاريخ/همت و اتحاد ايرانی در برابر ريكاردينو و يارانشبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛كمتر از ٢٤ ساعت تا پایان رقابتهای جام جهانی فوتسال ٢٠١٦ كلمبیا باقی مانده و تنها دو بازی تكلیف سكوهای قهرمانی را مشخص می كند.

در فینال این تورنمنت تیمهای روسیه و ارژانتین برای كسب اولین جام تاریخ خود در جهان رقابت می كنند و ما با حسرتی كه از بازی روسیه بر دلمان ماند به ١٠ دقیقه ای كه با فینال فاصله داشتیم و قدرش را ندانستیم نگاه می كنیم.

ریكارینو ستاره تكنیكی جهان فوتسال با یارانش اما رقیب امروز ما هستند كه برای ایستادن بر روی سكو لای به زمین مسابقه می گذارند. در این دیدار ملی پوشان فوتسال ایران بدون در اختیار داشتن محمد كشاورز و قدرت بهادری كه هر دو به دلیل ادامه مسابقات را از دست دادند برای كسب بهترین عنوان تاریخ فوتسال ایران می جنگند.

شاگردان ناظم الشریعه كه با شایستگی در جمع چهار تیم برتر جام قرار گرفتند در دیدار نیمه نهایی در بازی نزدیك راه فینال را به سود روسیه ترك كردند و حالا بعد از ٢٤ سال بار دیگر در رقابت رده بندی فوتسال جهان حضور دارند تا این بار بر خلاف جام جهانی ٩٢، به مدال برنز دست یابند.

در این راه اما بكی از قدرتهای برتر فوتسال جهان و اروپا یعنی پرتغال را سد راه خود می بینند كه با رهبری ستاره اش حتی مدعی قهرمانی بود اما با شكست مقابل ارژانتین باید برای سومی مبارزه كند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۵
مطمئنن شیر بچه های ایران قهرمانن با هر نتیجه ای که امروز به دست بیارن ما دوست شون داریم ...
دمتون گرم بر و بچه تیم ملی فوتسال
آخرین اخبار