شمس: کشاورز پرافتخارترین بازیکن فوتسال ایران است

کارشناس فوتسال کشورمان: محمد کشاورز از لحاظ اخلاقی بسیار بازیکن کاملی است و تمامی مربیانی که با وی کار کرده‌اند بر این موضوع تاکید دارند.

حسین شمس کارشناس فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص خداحافظی محمد کشاورز از تیم ملی فوتسال گفت: اگر بگوییم وی پرافتخارترین بازیکن فوتسال کشورمان است اشتباه نکرده‌ام، با توجه به حضور در 4 دوره از مسابقات جام‌جهانی و افتخارات فراوان در مسابقات آسیایی نمی‌توان از این موضوع چشم‌پوشی کرد. محمد کشاورز از لحاظ اخلاقی بسیار بازیکن کاملی است و تمامی مربیانی که با کاپیتان تیم ملی کشورمان کار کرده‌اند بر این موضوع تاکید دارند و همه‌ی آنها از وی خاطرات خوبی دارند.


حسین شمس در ادامه در خصوص افتخارات محمد کشاورز بیان داشت: کشاورز در هر تیم که بازی کرده است، آن تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال کشورمان شده که به نظر من این موضوع یک معجزه است، کشاورز افتخارات باشگاهی زیادی دارد اما مهمترین افتخار وی حضور در جمع 4 تیم برتر جهان در مسابقات جام‌جهانی کلمبیا و سخنرانی قبل از ضربات پنالتی در مقابل تیم ملی برزیل است که پیروزی در آن مسابقه را مدیون وی هستیم.


وی ادامه داد: این غم بزرگی است که یکی از بهترین بازیکنان فوتسال کشورمان از مسابقات ملی خداحافظی می‌کند البته امیدوار بودم که این اتفاق در داخل ایران رخ می‌داد تا می‌توانستیم برای کاپیتان تیم ملی کشورمان مراسمی برای جبران زحماتش برگزار کنیم و امیدوار هستم بازیکنان تیم ملی کشورمان بتوانند با کسب مقام سومی هدیه‌ای ویژه به کاپیتان تیم ملی کشورمان بدهند.


کارشناس فوتسال کشورمان در مورد بهترین و بدترین خاطره‌اش با محمد کشاورز گفت: بهترین خاطره‌ام قهرمانی در مسابقات 2007، 2008 و 2010 آسیا است و بدترین خاطره‌ام دو کارته شدن کشاورز در مسابقات قهرمانی جهان مقابل ایتالیا بود که به شکست تیم ما منجر شد.


حسین شمس در مورد دیدار تیم‌ ملی کشورمان و پرتغال در مسابقه رده بندی جام‌جهانی کلمبیا بیان کرد: بین تیم‌های آرژانتین و پرتغال، تیم پرتغال رقیبی بی دردسر تر نسبت به آرژانتین است البته این تیم دارای چند بازیکن کلیدی است که می‌توانند برای ما خطرساز باشند اما مسائلی مثل کسب مقام سومی و خداحافظی کاپیتان کشاورز انگیزه زیادی به تیم ما داده‌است.


وی در پایان در خصوص شرایط تیم ملی بعد از مسابقات جام جهانی گفت: باید از این تیم به عنوان الگو برای ورزش‌های تیمی و گروهی استفاده شود و بعد از بازگشت آنها باید مورد تقدیر قرار گیرند و فکر می کنم اگر فدراسیون فوتسال بتواند از فدراسیون فوتبال جدا شود و فوتسال به دست فوتسالی‌ها بیفتد در سال‌های آینده این مقام سومی تبدیل به مقام اول یا دوم می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار