تیم کین و مایک پنس، معاونان نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خود را برای مناظره آماده می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای بی سی نیوز، ممکن است دونالد ترامپ آماده شدن برای مناظره انتخاباتی را دست کم بگیرد؛ اما زوج انتخاباتی او و هیلاری کلینتون، پیروزی در مناظره را به بخت و اقبال واگذار نمی کنند.

«مایک پنس» فرماندار ایندیانا و سناتور «تیم کین» پیش از اینکه روز سه شنبه در دانشگاه «لانگ وود» مقابل یکدیگر قرار گیرند، در حال آماده کردن خود برای مناظره انتخاباتی هستند.

برخلاف مناظره انتخاباتی ترامپ و کلینتون، مباحث مورد مناظره میان مایک پنس و تیم کین اعلام نشده است. بنابراین، معاونان نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه انتخابات آمریکا باید خود را برای بحث درخصوص هر موضوعی آماده کنند.

مایک پنس روز سه شنبه هفته گذشته در شهر مدیسن در ایالت ویسکانسین آمریکا اظهار کرد با «اسکات واکر»، فرماندار ویسکانسین، درخصوص مناظره مشورت کرده است. پنس در این خصوص گفت: «من به مدیسن آمدم تا از راهنمایی های فرماندار برخوردار شوم و برای مناظره آماده باشم.» واکر نیز روز پنجشنبه با انتشار پیامی در توییتر اظهارات پنس را تایید کرد.

تیم کین نیز روز پنجشنبه تمام وقت خود را در «رالی»، مرکز ایالت کارولینای شمالی، صرف آماده شدن برای مناظره با مایک پنس کرد. بیل نلسون، سناتور ایالت فلوریدا، نیز درخصوص مناظره راهنمایی هایی مختصری را به تیم کین ارائه داد. وی در این خصوص گفت: «تیم کین باید در مناظره خودش باشد. او ذاتاً فرد شایسته ای است.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار