مدیر فنی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: تا هفته آخر برای صدرنشینی تلاش می‌کنیم و با صدرنشینی به همه ثابت خواهیم کرد که برای صعود می‌جنگیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمد بهرامیان مدیر فنی تیم بزرگسالان باشگاه بعثت کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت تیم بعثت اظهارکرد: تیم بعثت پس از کسب سه پیروزی پی درپی و رسیدن به صدر جدول، شرایط بسیار خوب و مطلوبی برای ادامه رقابت‌های این فصل لیگ دسته دو فوتبال کشور دارد.


وی ادامه داد: بازیکنان تیم بعثت کرمانشاه هم اکنون به این خودباوری رسیده‌اند که صدر نشینی حق آنهاست و تا هفته آخر برای صدر نشینی تلاش خواهیم کرد.

مدیر فنی تیم بعثت کرمانشاه گفت: با صدرنشینی به همه ثابت کرده‌ایم که برای صعود به لیگ دسته اول باشگاه های فوتبال کشور می‌جنگیم. به هیچ وجه  تیمی را دست کم نگرفته و با انجام تمرینات منظم و برنامه ریزی شده زیرنظر کادر فنی خود را آماده مصاف باتیم شهرداری اراک خواهیم کرد.

مدیر فنی باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه خاطرنشان کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه و همچنین مربیان زحمتکش باشگاه تشکر کنم که در مسیر پیشرفت تیم بعثت تلاشی صادقانه دارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.