اینستاگردی؛

عکس یادگاری جابرانصاری با تندیس نلسون ماندلا/فریدون آسرایی در کنار دانشجویان/الناز شاکر دوست در کاشان

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

حسین جابر انصاری نوشت:
"قاب عکسی زیبا از شهر ژوهانسبورگ از زاویه دید بالکن#کاخ_رضا_شاه_پهلوی، همانجا که در افواه می گویند وی در ایام تبعید قدم زنان با خود زمزمه می کرده است "اعلیحضرتا، قدر قدرتا، قوی شوکتا، آی زکی" و به همین مناسبت برخی به طنز اینجا را زکی آباد نامیده اند
moh_saeidنمیخواهم بگویم که آدم بدی نبود، ولی آدم کمی نبود. راه آهن سراسری را با امکانات اون زمان کشید، با امکانات الان هنوز این راه آهن دو خطه نشده. دانشگاه تهران و ارتباط آن با بیمارستان هزار تختخوابی امام هم یکی دیگر، و چندین و چند کار بزرگ دیگر. الان شهریه یک سری از دبستانهای غیر دولتی بالغ بر ده میلیون در سال است، هزینه تا آخر دانشگاه را بگیرید مخصوصا که اگر دانشجو برود دانشگاه کیش (آی زکـــــــــــــــیییییی)moh_saeidالان از اون ساختمان چطوری استفاده میشود و مالکیتش با کیست؟ چرا نیوفتادن بجونش و تخریبش کنند؟"



پرویز پرستویی نوشت:
"چرا شیر را سلطان جنگل می‌گویند، در حالی که نه قدرت بازوی خرس،نه سرعت پلنگ، نه درندگی گرگ، نه حیله گری روباه و نه... دارد...؟
پس چه چیز سبب این عنوان برای شیر شده است؟ شیر را به دلایل خصایص رفتاری که دارد سلطان جنگل می‌گویند؛
زیرا شیر تا گرسنه نباشد شکار نمی‌کند.درنده خو نیست.در وقت گرسنگی شکاری به اندازه نیازش را انتخاب می کند،طماع نیست.
در بین حیوانات قویترین را برای صید انتخاب می‌کند،ضعیف کش نیست...از میان حیوانات ماده‌های باردار را انتخاب نمی‌کند،رحم و شفقت دارد.بعد از شکار اول اجازه می‌دهد خانواده تغذیه کند،از خود گذشتگی دارد.هیچگاه مانده غذایش را دفن و یا دور از دسترس حیوانات دیگر نمی‌گذارد،بلند نظر و سفره گذار است.و آخر به وقت کهولت و مریضی از گله جدا میشود تا مزاحم انها نباشد... ای کاش بعضی انسان‌ها هم به اندازه این حیوان، معرفت داشته باشند."



فردون آسرایی نوشت:
"يه شب خوب با دانشجو هاى عزيزو دوست داشتنى"



الناز شاکر دوست نوشت:
"ايــــــران كاشــان خانــه ى عـامرى ها "



 پیام صادقیان با انتشار عکس نوشته ای عنوان کرد:
"سه چیز تحملش خیلی سخت است:1- حق با تو باشد اما به تو زور بگویند.2-بدونی دارند بهت دروغ می گن اما نتونی ثابت کنی.3-تنونی حرف دلت را بزنی و مجبور باشی سکوت کنی."



نیوشا ضیغمی نوشت:
"ديشب ، جشن مهر انجمن حاميان كودكان كار و خيابان.يه دنيا عشق براي همه اين عزيزان و ممنون از همراهي و همياري خيرين محترم كه همراه ما بودند و هستند"




علی انصاریان نوشت:
"سلام ... به اميد خدا ،هفته خوبى باشه براى همه ما.هرگز تسليم نشو ، سرباز پياده در شطرنج تا اخر ادامه دهد وزير ميشود ... صبح بخير زندگي"



آزاده آل ایوب( خاله نرگس) نوشت:
"گروه آبرنگ همین حالا.در هر حرفه و شغلي كه هستيد نه اجازه دهيد كه به بدبيني هاي بي حاصل آلوده شويد و نه بگذاريد كه بعضي از لحظات تاسف بار كه براي هر ملتي پيش مي آيد شما را به ياس و ناميدي بكشاند.
نخست از خود بپرسيد من براي ياد گيري خود چه كرده ام.سپس همچنان كه پيشتر ميرويد بپرسيد كه من براي كشور چه كرده ام .و اين پرسش را آنقدر ادامه دهيد تا به اين احساس شادي بخش و هيجان انگيز برسيد كه شايد سهم كوچكي در پيشرفت و اعتلاي بشريت داشته ايد .اما صرفه نظر از هر پاداشي كه زندگي به تلاش هايمان بدهد يا ندهد آنگاه كه زمان مرگ فرا مي رسد هر كدام از ما بايد اين حرف را داشته باشيم كه با صداي بلند بگوييم " من آنچه در توان داشته ام انجام داده ام ".دعای خیرتون رو بدرقه راهمون کنید لطفا. پی نوشت:راستی من هنوز دستم نیومده منوپاد گرفتن"




شبنم قلی خانی نوشت:
"گاهی هیچ چیزی برای از دست دادن ندارم،لم می‌دهم و به بدبختی‌هایم لبخند می‌زنم.مردم فکر می‌کنند هیچ مشکلی ندارم،اما زندگی بدون مشکل فقط یک خواب است،آدم هم نمی‌تواند همیشه بخوابد!
چاپلین.پ ن : عكس متعلق به پشت صحنه هشت و نيم دقيقه است، كاري از شهرام شاه حسيني، پخش آبان ماه امسال شبكه 2"


زهرا نعمتی نوشت:
"برای من باعث افتخار که در کنار خانواده‌های عزیز و شجاع وبا گذشت پیوند اعضا هستم، درسته پاره های تنشان را از دست دادند اما با گذشت و بزرگواری به دیگران زندگی بخشیدند."



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار