بازار فروش اسمارت فون ها در هند؛

OPPO بیشتر از آیفون می فروشد

حالا دیگر مشتریان بازار اسمارت فون در هند فقط به سامسونگ و اپل فکر نمی کنند.

OPPO در هند بیشتر از آیفون می فروشد///بازار فروش اسمارت فون در هند
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی OPPO چین از سال آغاز به کارش یعنی 2004 میلادی  تا کنون موفقیت های خوبی را  از آن خود کرده است. این کمپانی که در زمینه تولید وسایل الکترونیکی مصرفی فعالیت می کند تا کنون نوانسته نمونه های موفق و متنوعی از اسمارت فون را به بازار عرضه و در سراسر جهان بازار فروش خوبی برای خود پیدا کند.

اینک کمپانی اپل به تازگی اعلام کرد که در رقابت فروش شهریور ماه در کشور هند از این کمپانی چینی عقب افتاده و اوپو توانسته بازار فروش را با اختلاف بالا از آن خود کنند.

هند که تا پیش از این یکی از بهترین بازارهای فروش محصولات آیفون برای کمپانی اپل بوده گویا اکنون دیگر به برند اوپو متمایل شده و آرام آرام در حال تغییر دادن ذائقه خود است.

بر طبق آمار منتشر شده از سوی Gfk اوپو توانست در شهریور ماه سال جاری 8 درصد از خرید مشتریان بازار اسمارت فون در هند را از آن خود کرده و رتبه سوم فروش را پیدا کند. در حالی که سهم خرید از اپل 6.3 درصد و کسب پله ششم در  فروش بوده است. شرکت های موتورلا و لنوو  هر دو با کسب 8-5 درصد در رتبه دوم فروش قرار گرفته و کمپانی های LYF، Micromax با 6.1 درصد 5.4 درصد رتبه های بعدی فروش را از ان خود کردند . اگر سراغ سامسونگ را بگیرید باید بگوییم که این کمپانی با فروش 45.9 درصد یکه تاز فروش اسمارت فون  در کشور هند است.

به نظر می رسد اپل با پیدا کردن این رقیب چینی که سایه به سایه با او در حال رقابت است باید با دقت بیشتری روی محصولات جدید خود مانور دهد تا بتواند همانند قبل در کنار سامسونگ دو فروشنده اصلی برای بازار اسمارت فون در کشور هند باقی بماند.

 

انتهای پیام/
برچسب ها: oppo ، هند ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار