همدان؛

آغاز هفته نیروی انتظامی با رژه نیروهای مسلح در استان همدان

یگان های نمونه ارتش ، سپاه و یگان های ویژه فرماندهی انتظامی استان همدان در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مراسم سان و رژه اجرا کردند .

آغاز هفته نیروی انتظامی با رژه نیروهای مسلح در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  نماینده ولی فقیه در استان همدان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان ، امنیت حاکم بر کشور را مدیون و مرهون مجاهدته ای خالصانه و فداکاری نیروهای مخلص امنیتی و انتظامی و دلیرمردان سپاهی و ارتشی دانست و گفت : امروز به برکت این آمادگی همه جانبه ، جمهوری اسلامی ایران به کشوری امن در منطقه تبدیل شده است

 آیت ا... محمدی با تبریک هفته نیروی انتظامی و برشمردن نقش ویژه این نیروی ولایتمدار در تامین امنیت و ایجاد نظم و آرامش در جامعه ، افزود : خدمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی نباید مغفول واقع شود چرا که این افراد شبانه روز و در فصلها و مناسبتهای مختلف سال برای برقراری امنیت تلاش می کنند.

 فرمانده انتظامی استان همدان هم با اعلام اینکه وقوع سرقت در همدان 23 درصد پایین تر از میانگین کشوری است گفت : نیمه نخست امسال میانگین سرقت در همدان 29 درصد کاهش نشان می دهد در حالیکه در کشور 6 درصد کاهش داشته است .

 سردار مهدیان نسب افزود : 6 ماهه نخست امسال سرقت های مهم 27 درصد و سرقت خرد 32 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال در استان همدان کاهش یافته است.

 وی همچنین گفت : 50 نقطه آلوده به مواد مخدر استان همدان 5 هزار و 100 نوبت پاکسازی شدند و 82 گروه قاچاق منهدم و 740 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین گفت : عوامل پلیس فتا 6 هزار و 200 سایت مجرمانه را شناسایی و مسدود و 280 متخلف را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.