اصفهان؛

برگزاری همایش شمیم مهر ویژه دانشجویان جدید الورود در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

همایش شمیم مهر ویژه دانشجویان جدید الورود با حضور رییس علوم پزشکی کاشان ، جمعی از مسئولین و دانشجویان به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی در آمفی تئاتر مرکزی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ، در این این آیین ضمن تبريك به دانشجویان و با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشكي كاشان از دانشگاه هاي تيپ يك كشور محسوب مي گردد، اظهار اميدواري كرد: شما دانشجویان در مسیر کسب علم و سازندگي میهن اسلامی پيشرو و مقدم باشید.
دکتر محمد حسن اعرابی، با اشاره به اينكه دانشگاه سابقه حدود 24 سال تربيت دانشجو مقاطع تحصیلات تکمیلی را دارد، گفت: موفقيت هاي متوالي طي چند سال اخير در عرصه هاي علمي، پژوهشي و فرهنگي نشان از وجود برنامه و بستري مناسب در دانشگاه است.
وی، با اشاره به ظرفيت عالي علمي دانشگاه، توصيه کرد: دانشجويان از علم و تجربه اساتيد و مديران گروه ها نهايت بهره و استفاده را ببرند.
دکتر اعرابی، به موفقیت دانشگاه در كسب رتبه هاي قرآني و فرهنگي طي چند سال متوالي و نيز ظرفيت فرهنگي شهر كاشان اشاره کرد و افزود: با توجه به شناخته شدن اين شهر با نام دارالمومنين و وجود انسان هاي بزرگ در اين منطقه به شما پیشنهاد می کنم علاوه بر حرکت در مسیر علمي و آموزشي، در برنامه هاي فرهنگي نيز مشارکت داشته باشید.
وی، با بیان اینکه ورود به دانشگاه جزء بهترین دوران تحصیلی هر فرد است كه بایستی فرصت حضور در دانشگاه را مغتنم دانست، اظهار اميدواري کرد: موانع و محدوديت ها مانع از شور و نشاط و هيجانات دانشجو نشود.
دکتر اعرابی، با توصیه به دانشجویان برای برنامه ريزي و ترسيم الگويي مناسب براي آينده، خواستار تعامل و مشارکت دانشجویان در توسعه، سازندگي، حفظ و نگهداري مجموعه دانشگاه شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.