توقعات مردم با امکانات فوتسال برابر نیست

نظری: ناراحتم که در تیم ملی حضور نداشتم

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: از اینکه در تیم ملی نبوده‌ام ناراحتم اما این افتخار برای همه فوتسالی‌ ها است و من هم در آن سهیم هستم.

نظری: ناراحتم که در تیم ملی حضور نداشتممصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب افتخار تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی عنوان کرد: ابتدا تبریک می‌گویم به جامعه فوتسال و امیدوارم این افتخارات ادامه داشته باشد، توقع مردم همیشه از تیم ملی فوتسال بالاست اما امکاناتی که در اختیار فوتسالی‌ها قرار دارد با توقعات برابری نمی‌کند.

وی افزود: در جام جهانی 2008 هم تیم ملی فوتسال ما حماسه آفرید و توقعات را بسیار بالا برد اما این فقط یک تب بود و یکی، دو سال بعد همه چیز فراموش شد و هیچ حمایتی از ما نشد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره عملکرد تیم ایران در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی در دور گروهی خوب نبود ولی هر چه جلوتر رفت بهتر شد و اوج کار تیم ما در بازی با برزیل بود. به احمد اسماعیل پور تبریک ویژه می‌گویم که موفق شد بین سه بازیکن برتر جام جهانی قرار بگیرد من خودم قبلا بین ده بازیکن برتر جهان قرار داشتم و می دانم این چه افتخار بزرگی است.

نظری در پایان بیان کرد: من در دوران دروازه‌بانی‌ام همه جور افتخاری به دست آوردم از بهترین دروازه‌بان ایران گرفته تا بهترین دروازه‌بان جهان در این دوره هم بسیار ناراحت بودم که در تیم ملی نبودم و دوست داشتم در کنار تیم باشم اما از کسی ناراحت نیستم چون این تصمیمی بود که خودم گرفتم و از تیم ملی انصراف دادم. من هنوز هم رابطه‌ام با سرمربی تیم ملی بسیار خوب است و با او در ارتباط هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کسب ، افتخار ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار