کرمانشاه؛

کشت سویا اولویت کارخانجات روغن نباتی

کشت سویا از اولویت های کارخانجات روغن نباتی به صورت کشت های فرا مرزی در کشور همسایه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون استاندار کرمانشاه کشت سویا را از اولویت های کارخانجات روغن نباتی به صورت کشت های فرامرزی در کشور همسایه عنوان کرد
رضا رحیمی گفت: برنامه بعدی هئیت 16 نفره عراقی بازدید از دانشگاه رازی کرمانشاه و ملاقات با رئیس و هئیت رئیسه این دانشگاه بود.
وی گفت: موضوع تحصیل 200 دانشجوی عراقی در دانشگاه رازی کرمانشاه از جمله مسائلی بود که برای طرف عراق جالب توجه بود و در همین راستا خواهان آن شدند که دانشجویان بیشتری را به کرمانشاه اعزام کنند.
وی همچنین به موضوع انعقاد تفاهم نامه جامع بین دو استان کرمانشاه و دیالی پرداخت و عنوان کرد: امیدواریم ارتباطات میان دو استان از تداوم بیشتری برخوردار شود و دستگاه های اجرایی، فعالان اقتصادی و کار آفرینان از این فرصت ها استفاده کنند.
وی تصریح کرد: هم اکنون از دو مرز رسمی سومار و خسروی صادرات قابل توجهی به کشور عراق صورت می گیرد ولی انتظار داریم صدور خدمات فنی و مهندسی، کشاورزی، پزشکی(توریسم سلامت) و آی سی تی از مرز سومار بیشتر شود.
معاون استاندار کرمانشاه در پایان یادآورشد: همچنین آرزومندیم که دیالی عراق یک بازار هدف برای کالاها، خدمات و محصولات ایرانی باشد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.