ایلام؛

راه شهدا تضمین کننده امنیت کشور

مشاور امور ایثارگران استاندار گفت: ادامه راه شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را تضمین کننده امنیت کشور در دنیای پرتلاطم امروز دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جواد رحیمی مقدم در نشست هم اندیشی ایثارگران در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اعلام کرد: امنیت و آرامش امروز کشور آن هم در حالیکه کشورهای منطقه با انواع آشوب ها و درگیری های تروریستی مواجه هستند مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است.

وی گفت : بزرگنمایی خدمات ارائه شده به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران باعث می شود نتوانیم ارزش های والای ایثار و شهادت و دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم.

رحیمی مقدم با بیان اینکه شهدا با گذشتن از امور دنیوی و مادی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه دفاع از امنیت کشور فداکاری کردند، افزود : اکنون وظیفه همه ماست که ارزش های واقعی دفاع مقدس که ریشه در معنویت دارد را به نسل های آینده منتقل کنیم.

مشاور امور ایثارگران استاندار تاکید کرد: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند چون عمق راهبردی امنیت کشور تنها محصور به مرزهای کشور نیست و ایثار و جانفشانی شهدای مدافع حرم نیز در راستای امنیت نظام مقدس اسلامی است.

وی اظهار کرد: در این راستا تاکنون 2 نشست هم اندیشی با ایثارگران استان در ادارات کل ثبت احوال و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شده است.

رحیمی مقدم یادآور شد: در این نشست ها مشکلات و مسائل ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی بررسی خواهد شد.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.