ایرانشهر

کشف 202 کيلو مواد مخدر در عمليات پليس ايرانشهر

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر، از کشف202 کيلوگرم مواد مخدر ترياک از يک دستگاه خودروي سواري پژو در عمليات تعقيب و گريز پليس اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،دوستعلي جليليان اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ايرانشهر در راستاي مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتي و شگردهاي خاص پليسي، از انتقال يک محموله مواد مخدر با استفاده از خودروي سواري پژو از محور هاي مواصلاتي اين شهرستان مطلع شدند.

وي با بيان اينکه تيم هاي عملياتي پليس پس از شناسايي دقيق محل عبور خودرو، بلافاصله و پس از هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: قاچاقچيان با مشاهده ماموران اقدام به تيراندازي و فرار کردند و در عمليات تعقيب و گريز خودرو را در نزديکي نخلستاني رها کرده و متواري شدند.

جليليان گفت:ماموران با توقيف خودروي مورد نظر در بازرسي از آن 20 بسته ده کيلويي مواد مخدر ترياک به وزن تقريبي 202 کيلوگرم کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان با اشاره اينکه تلاش ماموران براي دستگيري متهمان متواري ادامه دارد خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار