در آستانه آغاز لیگ برتر ووشو؛

پارس جنوبی لیگ برتر را با ووشوکاران بومی آغاز می کند

سرپرست تیم ووشوی باشگاه پارس جنوبی گفت: یکی از مهمترین مسئولیت های این باشگاه خدمت رسانی به ورزشکاران بومی و حمایت از آنان است،برهمین اساس هفته نخست لیگ برتر ، ووشوکاران بومی را به میدان می فرستیم.

ایوب چراغی سرپرست تیم ووشوی باشگاه پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعلام کرد: باوجودیکه همچون گذشته برترین ووشوکاران کشور که اکثر آنان قهرمانان جهان و آسیا هستند و حداقل سابقه ورزشی شان حضور در تیم های ملی است،را در ترکیب تیم خود داریم و برای امسال نیز با آنان قرارداد بسته ایم، اما از آنجاییکه یکی از مهمترین مسئولیت ها و اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی خدمت رسانی به ووشوکاران بومی استان بوشهر است، برهمین اساس هفته اول لیگ برتر که فردا برگزار می شود امید شهریاری، یوسف خیری ،وحید زمانی زاده و یزدان کرمی نژاد که ووشوکاران بوشهری هستند به میدان می روند.

وی در خصوص ووشوکاران به نامی که برای لیگ امسال با باشگاه پارس جنوبی قرارداد بسته اند گفت: امیرفضلی که از قدیمی ترین سانداکاران عضو تیم پارس جنوبی است به همراه محسن محمد سیفی و حمیدرضا قلی پور هرسه از قهرمانان جهان و آسیا هستند ،در بخش ساندا و علی وطن خواه، طاهر قاسمی،سید محمد حسینی نیز از تالوکاران برترو به نامی هستند که برای لیگ امسال با پارس جنوبی همکاری می کنند.

وی ادامه داد: حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی و امیر اوجاقی مربی تیم ملی به ترتیب بعنوان سرمربی و مربی تیم ساندا و محسن احمدی و محسن شیرشکن نیز سرمربی و مربی تیم تالوی باشگاه پارس جنوبی هستند و  هدایت ووشوکاران در لیگ برتر امسال  بر عهده دارند.

چراغی در خصوص دیدارهای هفته اول و دوم لیگ برتر ووشو گفت: صبح فردا(سه شنبه 13 مهرماه) با تیم ووشوی رنگ فیروزه شیراز و عصر با تیم پاس قوامین رقابت می کنیم.

سرپرست تیم ووشوی باشگاه پارس جنوبی افزود: برای آمادگی و حضوری موفق و دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر ووشو از چهارشنبه 7 مهرماه در مجموعه ورزشی یزدان اردو زدیم که این اردو تا پایان هفته ادامه دارد، با توجه به اینکه نخستین اردوی امسال را برگزار کردیم بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی از این اردو بازدید کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اهداف باشگاه پارس جنوبی در حمایت و خدمات رسانی به ورزشکاران بومی در نظر داریم آذرماه در بوشهر اردو برگزار کنیم تا ووشوکاران بومی این استان در کنار قهرمانان جهان و آسیای حاضر در تیم پارس جنوبی تمرین کنند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار