تعطیلی اردوی تیم ملی شیرجه در اوج تمرینات

اردوی تیم ملی شیرجه که حدود 10 روزی به تعطیلی کشیده شد بود از شنبه دوباره آغاز شد.

تعطیلی اردوی تیم ملی شیرجه در اوج تمریناتبه گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی شیرجه کشورمان با هدایت قائم میرابیان از دو ماه پیش اردوی خود را در استخر آزادی آغاز کرد. این تیم خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در توکیوی ژاپن آماده می کند. حدود یک ماه پیش اردوی این تیم به تعطیلی کشیده شد. علت این تعطیلی را از سرمربی تیم جویا شدیم. 
قائم میرابیان سرمربی تیم ملی شیرجه گفت: در حساس ترین مرحله تمرین تیم، اردو تعطیل شد. این اتفاق نباید رخ می داد. این وقفه مطمئنا در عملکرد تیم ملی تاثیر خواهد داشت و نمی توانیم به نتایجی که پیش بینی کرده بودیم دست پیدا کنیم.
میرابیان دلیل وقفه در اردو را این چنین بیان کرد محل اردوی ما استخر آزادی بود. اما به دلیل نبود خوابگاه و در اختیار گذاشتن استخر به بانوان، تمرینات شیرجه حدودی 10 روز متوقف شد. از فدراسیون درخواست کردیم تا ادامه تمرینات در استخر 9 دی برگزار شود که با مخالفت آنان روبرو شدیم. 
وی ادامه داد آن چه که اهمیت دارد این است که این تیم به مسابقات ژاپن اعزام شود. زیرا کم کاری از طرف کمیته شیرجه و یا ورزشکاران نبوده است بلکه اتفاقی است که از طرف فدراسیون رخ داده است. ملی پوشان حدود دو ماه وقت را در اردو گذرانده اند. این تیم از سال گذشته تا کنون به هیچ رقابتی اعزام نشده است و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برای نسل جدید شیرجه ایران اهمیت فراوانی دارد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار