اصفهان؛

اجرای طرح هر هفته چند افتتاح

طرح هر هفته چند افتتاح در مناطق مختلف شهر اصفهان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه سی و چهارمین برنامه از سری برنامه‌های هر هفته چند افتتاح گفت: در شرایط رکود، طرح‌های عمرانی یکی پس از دیگری در حال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی است.

حیدرعلی عابدی افزود: تامین این بودجه‌ها با وضعیت ساخت‌و‌سازی که شهر با آن درگیر است، بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و یکی از مشکلات اساسی کشور این است که بودجه‌های عمرانی دولت که باید صرف آبادانی، پیشرفت و زیرساخت شود به دلیل مشکلات اقتصادی در مقابل بودجه‌هایی که به عنوان بودجه جاری مطرح می‌شود بسیار ناچیز است و به همین دلیل طرح‌هایی که اساسی و مربوط به دولت است، دچار رکود می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان با تلاش فراوان اجازه احساس کمبود بودجه در شهر را نداده‌ است، گفت : اجرای برنامه هر هفته چند افتتاح فرآیند مثبتی است کهدر آن توزیع عادلانه طرح ها در مناطق مختلف شهر را شاهد هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر اصفهان با فعالیت‌‌های شهرداری روز به روز با نشاط‌‌‌‌تر می‌شود افزود: کارگاه‌های عمرانی که در شهر شکل می‌گیرد نوید خوبی برای بیکاران است چرا که این طرح ها به ایجاد اشتغال در شهر کمک می‌کند.

عابدی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری در بسیاری از بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی فعالیت دارد افزود: در این راستا دیگر نهادها نیز نیابد به وظایف خود بی‌توجه باشند چرا که این بی‌توجهی‌ها قابل قبول نیست.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.