اصفهان؛

درخشش ووشوکاران اصفهانی در مسابقات جهانی

نایب‌رئیس بانوان هیأت ووشوی استان اصفهان گفت: بانوان ووشوکار اصفهانی در دو بخش تالو و ساندا با کسب مدال‌های خوش‌رنگ طلا، نقره و برنز خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،راضیه حاجی‌زاده  اظهار کرد: مسابقات جهانی ووشوی جوانان با حضور 51 کشور در دو بخش تالو و ساندا از هشتم مهرماه به میزبانی بلغارستان آغاز شده و تا 12 مهرماه امسال ادامه می‌یابد.

وی افزود: در بخش ساندا تنها رده سنی جوانان شرکت داشتند و در تالو سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور پیدا کردند.

نایب‌رئیس بانوان هیأت ووشوی استان اصفهان تصریح کرد: در مجموع 9 بانوی ووشوکار ایرانی به این رقابت‌ها اعزام شدند که از این تعداد 8 نفر اصفهانی هستند؛ در واقع 6 بانوی تالوکار شرکت‌ کننده در تیم ملی همگی از استان اصفهان هستند و همچنین از 3 سانداکار اعزامی، 2 نفر اصفهانی هستند.

وی بیان داشت: در بخش ساندا فاطمه ویسی مدال برنز کسب کرد؛ در تالو زهرا کیانی ووشوکار جوان دو مدال طلا و یک نقره، فاطمه جزینی ووشوکار نوجوان یک مدال نقره و دو برنز و نازنین بازدار ووشوکار نونهال دو مدال نقره به دست آوردند؛ در ضمن زهرا کیانی با دو نشان طلا و یک نقره به‌عنوان پرافتخارترین بازیکن این دوره از مسابقات شناخته شد.

حاجی‌زاده عنوان کرد: به‌ جز بنده که سرپرست تیم ملی بودم، مریم معماری به‌ عنوان کمک‌مربی تیم ملی تالو و راضیه طهماسبی کمک‌مربی تیم ملی ساندا در کنار مربیان چینی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور تعداد قابل‌ توجه بانوان ووشوکار اصفهانی در تیم ملی و همچنین مربیان مجرب از این استان در این سطح از مسابقات که به نام جهانی است با کسب نتایج بسیار خوب، قدرت اصفهان را در ورزش ووشو به اثبات می‌رساند که یک‌چیز کاملاً استثنایی است.

نایب‌رئیس بانوان هیأت ووشوی استان اصفهان در پایان گفت: مسؤولان با حمایت از این رشته و توجه بیشتر به قهرمانان ووشو می‌توانند این قدرت را تداوم بخشند. 


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار