شیراز؛

اعزام 600 مبلغ در دهه نخست محرم به نقاط مختلف فارس

معاون اداره‌ کل اوقاف استان فارس گفت: بیش از 200 روحانی مبلغ از شهر قم و 400 مبلغ بومی در ایام محرم در خیمه ‌های معرفت به مردم و عزاداران حسینی خدمات و مشاوره ارائه می ‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌ الاسلام سید میثم حسینی معاون اداره‌ کل اوقاف استان فارس گفت: بیش از 200 روحانی مبلغ از شهر قم و 400 مبلغ بومی در این خیمه‌ها به مردم و عزاداران حسینی خدمات و مشاوره ارائه می‌ دهند.
وی با اشاره به دیگر برنامه ‌ها در ماه محرم افزود: تجمع بزرگ لبیک یا حسین در سراسر استان که در قالب این برنامه دسته ‌ها و هیئت ‌های مذهبی و عزاداران حسینی در یک مکان تجمع کرده و با امام حسین (ع) و یاران ایشان تجدید میثاق می‌کنند، از جمله این برنامه‌ ها است.
حسینی ادامه داد: همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در 30 بقعه متبرک استان، تجمع عزاداران حسینی ویژه نوجوانان با عنوان احلی من العسل در استان و تجمع بزرگ رهروان زینبی ویژه بانوان ولایی در استان از دیگر برنامه‌ های این اداره است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد موقوفات استان فارس وقف حضرت امام حسین(ع) است، تصریح کرد: عمده موقوفات با نیت امام حسین(ع) در استان، در نواحی یک، دو و چهار شهر شیراز قرار دارد و این نشان از عشق و ارادت مردم شیراز به نهضت عاشورا است.
انتهای پیام/ ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار