داور دیدار نیس –لوریان اعتراف کرد که به اشتباه مهاجم ایتالیایی نیس را اخراج کرده است.

با توجه به اعتراف داور مبنی بر این که در اخراج ماریو بالوتلی اشتباه کرده است، بعید است این ستاره ایتالیایی با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی فرانسه روبرو شود.
ماریو بالوتلی پس از پشت سر گذاشتن کابوس لیورپول شروع خیره کننده ای در نیس داشته است و در 5 مسابقه 6 گل به ثمر رسانده که آخرین آن گلزنی در پیروزی 2-1 نیس مقابل لوریان بود. اما  او بعد از گلزنی در دیدار دیشب  ، در عرض 6 دقیقه 2 کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

کارت اول بالوتلی، هنگامی به او داده شد که او پیراهن خود را بعد از گلزنی از تنش خارج کرد و کارت دوم وی بر اثر درگیری او با استفان موریرا، بازیکن حریف به وی داده شد و بدین ترتیب، سوپر ماریو از زمین اخراج شد اما به نظر می رسد هیچ کدام از بازیکنان مقصر نبوده اند و داور نیز بعدا متوجه اشتباه خود شد.
پاسکال گاریبیان، مدیر کمیته داوران فرانسه گفت: داور مسابقه فیلم بازی را تماشا کرده و  خودش پذیرفته است که در مورد کارت دوم عجله به خرج داده است. این موضوع به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد و داور مسابقه  برای ادای توضیحات یا هر اقدام دیگری آمادگی دارد.
در مورد کارت دوم بالوتلی روز 5 شنبه تصمیم گیری خواهد شد و نیس امیدوار است این بازیکن را برای دیدار مقابل لیون در اختیار داشته باشد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار