شیراز؛

ضرورت آگاهی ‌بخشی عموم افراد جامعه در زمینه آسیب ‌های اجتماعی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: آگاهی ‌بخشی خانواده‌ ها و جامعه در زمینه مخاطرات آسیب ‌های اجتماعی امری ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، محمدرضا ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: آگاه‌ سازی عموم افراد جامعه به‌ ویژه والدین و دانش ‌آموزان نقش بسزایی در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر دارد.

وی افزود: به آسیب ‌های ناشی از مصرف مواد مخدر اشاره کرد و بیان داشت: مواد مخدر یکی از معضلات اصلى و جدی جامعه بشرى در جهان متمدن امروز است که می‌تواند از فردی به فرد دیگر و از نسلی به نسلی دیگر سرایت و ابعاد وسیع عوارض ناشی از مصرف آن، زندگی جسمی و روانی فرد و همچنین خانواده، فرهنگ، اقتصاد و اجتماع را به‌شدت متأثر و متضرر کند.  

ابراهیمی ادامه داد: بهسازی درونی افراد جامعه، تقویت بنیان خانواده و انجام برنامه و فعالیت‌های فرهنگی مؤثر در جلوگیری از گرایش افراد به مواد مخدر بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: امیدواریم باهمت و تلاش مسؤولان و همراهی مردم فهیم بتوانیم نسبت به کاهش آسیب ‌های ناشی از این پدیده شوم گامی مثبت برداریم.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.