تاج: ملی پوشان ایرانی دست به کار بزرگی زدند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتسال دست به کار بزرگی زد و ما هم برای آن ها مراسم ویژه ای برگزار می کنیم .

تاج: ملی پوشان ایرانی دست به کار بزرگی زدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تاج در مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بازیکنان ایران دست به کار بزرگی زدند. زمانی که تیم ملی در بازی اول مقابل اسپانیا 5 بر یک شکست خورد انتقادهای زیادی صورت می‌گرفت اما ما فقط به این مسائل خندیدیم چرا که می‌دانستیم تیم ملی پتانسیل زیادی دارد و توانست دست به کار بزرگی بزند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پاداش‌های ملی‌پوشان گفت: ما یک مراسم ویژه را برای تیم ملی فوتسال و همچنین تیم ملی نوجوانان برگزار می‌کنیم و از آنها تقدیر خواهد شد.

تاج در مورد اینکه به نظر می‌رسد کی‌روش از برخی موارد ناراحت است، افزود: من امروز جلسه 2 - 3 ساعته‌ای با کی‌روش داشتم بیشتر بحث ما هم در مورد ایفمارک بود که قرار است تمام تیم‌های ملی در این مؤسسه حاضر شوند و مربیان هم بیشتر با یکدیگر در ارتباط باشند.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش در ورزشگاه آزادی رفتارهای نامناسبی داشته است، گفت: چیزی خاصی نبوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تاج در مورد اینکه گفته می‌شود عزیزی خادم به عنوان رئیس سازمان لیگ معرفی خواهد شد، گفت: من این موضوع را نشنیده‌ام اما به زودی رئیس سازمان لیگ را معرفی می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بلیت فروشی مسابقات هم گفت:‌ بحث بلیت فروشی بسیار روشن است من همیشه اعلام کرده‌ام که بلیت‌فروشی متعلق به باشگاه‌ها است و هر زمانی که باشگاهی اعلام آمادگی کند ما بلافاصله این موضوع را در اختیار آنها قرار می‌دهیم. مشکلاتی که در این باره به وجود آمد به خاطر این بود که شرکتی که با وزارت و فدراسیون قرارداد امضا کرده بود از بخش دولتی خارج شد و به بخش خصوصی واگذار شد. به خاطر همین هم برخی مسائل در این زمینه به وجود آمد اما همانطور که گفتم ما حاضریم از در اختیار گذاشتن این موضوع به باشگاه‌ها استقبال کنیم.

تاج در مورد اینکه آیا اقدامی برای تغییر زمان دیدار ایران و کره جنوبی صورت گرفته است، یا خیر، بیان داشت: ما تابع مسئولین نظام هستیم و هرچه آنها بگویند انجام می‌دهیم مذاکرات خود را هم با مسئولین فیفا دنبال می‌کنیم تا شرایط را مشخص کنیم.

وی در مورد اینکه آیا فوتسال تشکیلات جداگانه‌ای خواهد داشت یا خیر، گفت: اینکه بخواهیم توسط تشکیلات جداگانه‌ای فوتسال اداره شود ممکن نیست اما می‌خواهیم سازمان متفاوتی را برای فوتسال داشته باشیم که به زودی هم این مسئله نهایی خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد مربیان ایرانی راضی است یا که خیر گفت: خیلی راضی هستم البته باید یکسری امکانات برای قهرمانی مهیا شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار