ایلام؛

برخورد با واحد های صنفی متخلف

مدیرکل استاندارد گفت: از ابتدای امسال تاکنون و در راستای اجرای طرح طاها، 10 واحد صنفی و تولیدی متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهناز همتی با تاکید بر توجه مردم به علامت استاندارد ایران در هنگام خرید اعلام کرد: ممانعت از نمونه برداری کارشناسان استاندارد، رعایت نکردن موازین استاندارد و تولید و فروش محصولات بدون پروانه کاربرد نشان استاندارد از مهمترین علت معرفی این واحدها به دستگاه قضایی بوده است.

وی گفت : کارشناسان این اداره کل به منظور بررسی وضعیت اقلام موجود در بازار به صورت دوره ای و سرزده اقدام به بازبینی کالاهای در حال تولید یا عرضه می کنند.  

وی افزود : در 6 ماهه اول سال جاری و در راستای استاندارد سازی و جلوگیری از عرضه و تولید کالاهای غیر استاندارد، 2 واحد تولیدی نیز بدلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد در شهرستان های ایلام و دهلران با حضور نیروی انتظامی پلمب شد.

همتی از صدور 30 تاییدیه آسانسور در استان خبر داد و تاکید کرد : این تعداد گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور مربوط به آسانسورهای نصب شده در مناطق مختلف استان بوده است.




 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.