اصفهان؛

90 درصد گل‌های تیم ملی را بازیکنان گیتی‌پسند زدند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: گیتی‌پسند به دلیل به وجود آوردن شرایط ایده‌آل روحی، روانی، فنی و بدنی کمک بسیار زیادی به تیم ملی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا لک ضمن تبریک به کادر تیم ملی و بازیکنان در مورد عملکرد تیم در بازی‌های جام‌جهانی، اظهار داشت: به‌ هر حال در این دوره از بازی‌های جام‌جهانی، تیم ملی عملکرد خوبی داشت ولی اعتقاد دارم مستحق این بودیم که در فینال حضور پیدا کنیم.

وی افزود: هر چند قبل از بازی‌ها تدارک مناسبی برای تیم ملی دیده نشده بود و تیم ملی در آغاز بازی‌ها شروع خوبی نداشت ولی رفته‌ رفته بعد از بازی با آذربایجان تیم جایگاه خودش را درک کرد و بازیکنان در شرایط خوبی قرار گرفتند و بازی با برزیل نقطه عطفی شد برای نشان دادن این عملکرد خوب و مقام سومی در جام جهانی که کسب شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با بیان این‌ که بازی‌های مرحله اول حکم بازی‌های تدارکاتی را برای تیم ملی داشت، تصریح کرد: اگر تیم ملی قبل از مسابقات بازی‌های تدارکاتی خوبی با تیم‌های بزرگ دنیا انجام می‌داد و با آمادگی کامل در این دوره شرکت می‌کرد، می‌توانستیم در بازی فینال حضور پیدا کنیم ولی به‌ هر حال کسب مقام سومی در این دوره کار بسیار ارزشمندی بود که بازیکنان و کادر فنی تیم ملی انجام دادند.

وی با اشاره به حضور 7 نفر از بازیکنان گیتی‌پسند در تیم ملی و عملکرد خوبشان در این مسابقات، عنوان کرد: آمارها نشان می‌دهد که بیش از 90 درصد از گل‌های تیم ملی توسط بازیکنان گیتی‌پسند زده شد که اعتقاد داریم گیتی‌پسند به دلیل به وجود آوردن شرایط ایده‌آل روحی، روانی، فنی و بدنی کمک بسیار زیادی به تیم ملی کرد.

لک ادامه داد: تجربه محمد کشاورز در بازی با برزیل و حضور بازیکنانی هم چون مهدی جاوید، احمد اسماعیل‌پور، افشین کاظمی، مهران عالی‌قدر و شگفتی سپهر محمدی در بازی آخر کمک بسیار زیادی به تیم کرد.

وی با اشاره به عملکرد خوب سپهر محمدی عنوان کرد: سپهر محمدی به‌ عنوان بهترین گلر ما در لیگ، در بازی با پرتغال نشان داد گلر بسیار تأثیرگذاری است و به نظر من همه‌ گلرهای تیم ملی در شرایط یکسان قرار دارند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان یادآور شد: امیدوارم تمامی بازیکنان بعد از بازگشت با همین روحیه و شرایط در لیگ به‌ طور خوب ادامه دهند و بتوانیم همانند 4 هفته اول نتایج خوبی را به دست آوریم .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار