اهواز؛

کمبود امکانات معضل سازمان آتش نشانی دزفول

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول، برای انجام ماموریت های امداد و نجات با کمبود نیروی انسانی و امکانات مواجه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: با وجود حمایت های ویژه دستگاه های ذیربط از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی،این سازمان برای انجام ماموریت های امداد و نجات با کمبود نیروی انسانی و امکانات مواجه است.

عبدالحسین معظم فر افزود: با وجود حمایت های ویژه شهرداری و شورای شهر دزفول و فعالیت پنج ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر دزفول این سازمان همچنان نیازمند کمک بیشتر مسئولان جهت تامین امکانات ، خودرو و نیروی انسانی است.

وی  اظهار داشت: خودروهای آتش نشانی دزفول از دوران جنگ بوده و بیش از 30 سال عمر می کنند و برای انجام فعالیت ها و عملیات های امداد ونجات نیاز به توجه ویژه مسئولان به این سازمان احساس می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اظهار کرد: هر ایستگاه آتش نشانی که بهره برداری می شود برای ارائه خدمات بهتر نیازمند نیروی انسانی ، امکانات و خودرو است تا بتواند هنگام بروز حوادث ،بهترین خدمات را ارائه کرد و از خسارت جانی و مالی بکاهد.
معظم فر گفت: با توجه به وسعت حوزه فعالیت آتش نشانی در دزفول و نیازهای موجود ،نیروی انسانی مورد نیاز سازمان آتش نشانی نیز باید تکمیل شود تا آتش نشانی فعال و پویایی داشته باشیم.

وی در خصوص تمرین امداد و نجات مشترک آتش نشانی و هلال احمر دزفول نیزبیان داشت: تمرین امداد ونجات آتش نشانی و هلال احمر بر اساس امضای تفاهم نامه بین این 2 سازمان در محدوده پل سوم و بقعه رودبند برگزار شد.

وی هدف از اجرای این تمرین امداد و نجات را معرفی فعالیت های سازمان آتش نشانی برشمرد و گفت: آتش نشانی با اجرای این تمرین آمادگی خود را به نمایش گذاشت و پرسنل آتش نشانی نشان دادند به همراه جمعیت هلال احمر می توانند در حد توان و امکانات انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.