سجادی در نشست خبری:

ملاک جبهه پیروان اندرزهای آیت‌الله موحدی کرمانی است/ سیاسیون باید از حوادث درس عبرت بگیرند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه اصولگرایان دو شاخص کارآمدی و رآی آوری نامزدها را برای انتخابات شوراها در سال ۹۶ مدنظر قرار دادند، گفت: خط مشی ما بر حول وحدت اصولگرایان می چرخد.

اصولگرایان کارآمدی و رآی آوری نامزدها را مدنظر قرار داده اند
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان نشست خبری سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در باشگاه خبرنگاران پویا (تسنیم) برگزار شد.

وی در ابتدای نشست اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از فرهنگ عاشورا است. در جبهه پیروان خط امام و رهبری رسم بر این است که فرمایشات رهبری معظم انقلاب را سرلوحه کار قرار می‌دهیم و بیانیه‌هایی که مقام معظم رهبری صادر می‌کنند باید در رسانه‌ها درج، تفسیر و ترویج شوند.

سخنگوی جبهه پیروان ضمن اشاره به به راهبردهای رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی باید توسط دولت و تمام مردم پیگیری شود، زیرا نعمت‌های موجود در کشور قابلیت بالایی دارند که با استفاده از آنها می‌توان در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرد.

سجادی اظهار داشت: امروز جبهه پیروان از 18 حزب و تشکل سیاسی تشکیل می‌شود که ساختارهای مختلفی دارد. این جبهه که امروز بیست ساله شده به هیچ وجه فصلی نیست؛ در تمام طول سال فعالیت دارد و جامعیت مبارز و جامعیت مدرسین قم از گروه‌های مرجع جبهه پیروان هستند.

سخنگوی جبهه پیروان ضمن اشاره به انتخابات آینده گفت: شورای مرکزی جبهه پیروان با آیت‌الله موحدی کرمانی دیدار داشته است. پیشنهاد ما وحدت اصولگرایان و انسجام آنها است زیرا تاریخ نشان داده هر زمان که نامزد اصولگرایان زیاد بوده نتیجه خوبی حاصل نشده است.

وی تصریح کرد: احزاب سیاسی که محوریت روحانیت را قبول دارند معتقدند باید ساختارهایی تشکیل شود که تمامی اصولگرایان را دربر بگیرد تا در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری سال آینده به یک فهرست مشترک و کامل برسند.

سخنگوی جبهه پیروان ضمن اشاره به انتخابات شورای شهر در سال آینده اظهار داشت: جبهه پیروان ستادی تشکیل داده است متشکل از آقایان بادامچیان، کوهکن، سجادی، نیک‌فر، بیگلر و خانم رحیمی تا با ریاست بادامچیان فرآیند انتخابات را مدیریت کنند.

سجادی ضمن انتقاد از حقوق‌های دریافتی برخی مدیران گفت: گزارش تحویل داده شده به مجلس جامع و کامل بوده است اکنون هر کجا که قدم می‌گذاریم همه خواستار رسیدگی به این موضوع و حل شدن آن هستند، پس لرزه‌های حقوق‌های نجومی قطعا اعتماد عمومی را ازبین خواهد برد این موضوع باید به طور ریشه‌ای حل شود و با متخلفین برخورد قاطع صورت گیرد.

وی ضمن اشاره به جنایات آل سعود گفت: عربستان امروز نقشی منفی در منطقه دارد و در مسیر اهداف آمریکا و اسرائیل حرکت می‌کند آل سعود که در جهل مرکب به سر می‌برد در رابطه ملت‌های مظلوم منطقه مثل سوریه و یمن سیاست درستی را در پیش نگرفته است و با تقویت امثال داعش و جبهه‌النصره به جان و مال مردم مسلمان طمع کرده است، عربستان در پی بد نام کردن ایران در منطقه و شرق دور است که قطعا به شکست خواهد انجامید. 

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به وحدت بین اصولگرایان تصریح کرد: جامعه روحانیت مبارز می‌تواند به عنوان گروه مرجع باشد، شرط اصلی جبهه پیروان، قرار گرفتن جامعه روحانیت مبارز به عنوان گروه مرجع توسط تمامی اصولگرایان است.

وی گفت: اگر اصولگرایان وحدت داشته باشند به پیروزی نهایی خواهند رسید ما تمام افراد را بررسی می‌کنیم و پس از غربالگری به فهرست نهایی 21 نفره برای شورای شهر خواهیم رسید هدف ما تهران و پنج کلان‌شهر مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و اهواز است.

سجادی با اشاره به جدایی ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان اظهار داشت: حزب موتلفه با ما هماهنگ است البته درست است که جبهه پیروان مستقل ستاد انتخاباتی دارد اما هدف قطعا یکی است و هماهنگی متقابل وجود دارد، نامزدهای ریاست جمهوری  اصولگرایان تا به امروز سی نفر هستند، همه اسامی مطرح شده در رسانه‌ها می‌توانند در این لیست سی نفره حضور داشه باشند ما امروز در حال بررسی هستیم و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

سخنگوی جبهه پیروان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی کلاس درس است ما باید با محوریت روحانیت به هم‌گرایی برسیم در غیر این صورت نتیجه انتخابات سال 92 تکرار خواهد شد سیاسیون باید از حوادث درس عبرت بگیرند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و موضع‌گیری ایشان نسبت به ورود احمدی‌نژاد به عرصه انتخابات گفت: رهبری با توجه به اشراف عمیقی که در مورد مسائل کشور دارند حواس‌شان به همه چیز است. طبق گفته ایشان دو قطبی شدن جامعه به ضرر کشور خواهد بود. اگر جامعه دو قطبی شود نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد. رهبری انقلاب خیرخواهانه با احمدی‌نژاد صحبت کردند و وی نیز تبعیت خود از این مصلحت‌اندیشی را اعلام کرد، آمدن احمدی‌نژاد به صلاح کشور، مردم، اصولگرایان و خودش نبود که رهبری این موضوع را به وی ابلاغ کرد.

سجادی گفت: ملاک جبهه پیروان فرمایشات و اندرزهای آیت‌الله موحدی کرمانی است. هنوز تصمیمی برای حمایت قاطع از فرد خاصی برای ریاست جمهوری گرفته نشده است.

سخنگوی جبهه پیروان در پایان خاطرنشان کرد: در تعریف درست اصولگرایی تندرویی وجود ندارد ما بر اساس واقعیات عمل می‌کنیم قبل از بوجود آمدن اعتدال در کشور، ما سال‌ها دم از اعتدال و میانه‌روی زدیم و هنوز هم روی این موضوع تاکید می‌کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار