النجباء: واکنش ویران کننده‌ای به نیروهای ترکیه نشان خواهیم داد

جنبش مقاومت اسلامی النجباء یکی از گروههای وابسته به حشدالشعبی عراق با اشاره به پایان قریب الوقوع داعش در این کشور، وعده واکنش کوبنده به نیروهای ترکیه مستقر در ناحیه بعشیقه در شمال موصل داد.

النجباء: واکنش ویران کننده‌ای به نیروهای ترکیه نشان خواهیم داد
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه، جنبش النجباء با صدور بیانیه ای ضمن متهم کردن رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه برای ایجاد فتنه طایفه ای در عراق و سوریه و کل منطقه، وعده واکنش کوبنده و زلزله وار به نیروهای ترکیه در شمال عراق را داد.
 
در بیانیه این جنبش آمده است: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه حاکمیت عراق را در موارد بسیار نقض کرده و از نیات شر و خصمانه بدون مراعات حداقل دیپلماتیک پرده برداشته است.
 
النجباء بیان کرد: اظهارات اردوغان نشان از ورشکستگی واقعی وی و سرخوردگی شدید از پیروزی های نیروهای مسلح عراق و حشدالشعبی و مقاومت اسلامی ضد تروریستهای داعش و حامیان آن، است.
 
در این بیانیه آمده است: تروریستها از عراق و سوریه در آینده نزدیک اخراج خواهند شد.
 
این جنبش رئیس جمهور ترکیه را به ایجاد فتنه طایفه ای در عراق، سوریه و کل منطقه متهم و اعلام کرد: النجباء و دیگر گروههای مقاومت اسلامی و حشدالشعبی طمع طایفه ای و فرقه ای یا اهداف توسعه طلبانه ندارند.
 
در بیانیه این جنبش درباره نیروهای ترکیه در موصل نیز آمده است: نیات و طرحهای مشکوکی برای کمک به داعش، عقد توافقات مرموز برای اجرای طرحهای صهیونیستها و آمریکایی ها و ضربه زدن به محور مقاومت وجود دارد.
 
النجباء وعده واکنش کوبنده به نیروهای ترکیه را داد و اعلام کرد که کار داعش در موصل و دیگر مناطق عراق به زودی تمام خواهد شد و این گروهک نابود می شود.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار